«زنده‌باد مردم» روی موج «رادیو انتخابات»/توقع از رئیس‌جمهور چیست؟
برنامه «زنده باد مردم» با محوریت ایجاد شور و نشاط‌آفرینی در روزهای منتهی به انتخابات هر روز از ساعت ۱۰ از موج اف.ام ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز در رادیو انتخابات پخش می‌شود.

به گزارش بورس فوری، شسیما غفاری تهیه‌کننده برنامه «زنده باد مردم» با اشاره به جزییات این برنامه گفت: مجله نیمروزی «زنده باد مردم» با رویکرد اطلاع رسانی در خصوص سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و با هدف افزایش حضور مردم در پای صندوق‌های رای طرح‌ریزی شد، این برنامه در فضای پرانرژی و شاد سعی می‌کند دلایل اهمیت حضور مردم در انتخابات را بررسی کند.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات به‌عنوان یکی از ارکان مهم نظام اسلامی در تعیین سرنوشت کشور و تحقق بخشی به آرمان‌های انقلاب اسلامی یادآور شد: در این برنامه از کارشناسان و صاحبنظران جهت تبیین این موضوع مهم دعوت شده و به صورت غیرمستقیم اهمیت موضوع بررسی می‌شود.

تهیه‌کننده برنامه «زنده باد مردم» با اشاره به اینکه در این برنامه از نظرات مخاطبان و توقع آن‌ها از رئیس جمهور منتخب استفاده می‌کنیم، اضافه کرد: هم‌چنین نگاهی طنازانه به برخی از این نظرات خواهیم داشت و برنامه دارای بخش‌های متنوع و مختلفی همچون مسابقه پیامکی، ترانه، ارتباط با گزارشگران از شهرهای مختلف، سواد رسانه‌ای، ارتباط با استانداران شهرها، نمایندگان مجلس، کارشناسان و صاحب نظران سیاسی و اجتماعی است.

غفاری تاکید کرد: برنامه رادیویی «زنده باد مردم» در راستای شعار شبکه رادیویی انتخابات و با رویکرد و هدف حضور پر شور و انتخاب درست بر روی آنتن می‌رود.

برنامه «زنده باد مردم» به تهیه کنندگی سیما غفاری و امیرحسین ثقفی و گویندگی آرمان غفاریان و فاطمه نصرآبادی روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۲۵ از رادیو انتخابات به صورت زنده و تصویری پخش می‌شود.

همچنین علاقه مندان می‌توانند علاوه بر امواج رادیو، این برنامه و سایر برنامه‌های رادیویی را در برنامه کاربردی ایران صدا شنونده و بیننده باشند.

0 نظر:

نظر بدهید