شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخابات مجازی برگزار می‌کند
معاون سازماندهی شورای مرکزی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: با نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، ائتلاف نیروهای انقلاب، انتخاباتی مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش بورس فوری، احمد صادقی معاون سازماندهی و شبکه سازی اجتماعی شورای مرکزی نیروهای انقلاب اسلامی از ارسال پیامک به اعضای مجمع عمومی تهران به منظور شرکت در انتخابات مجازی این مجمع خبر داد.

وی گفت: انتخابات مجازی مجمع عمومی تهران به منظور انتخاب اعضای لیست شورای اسلامی شهر تهران از ساعت ۸ صبح روز شنبه اول خردادماه تا ساعت ۲۴ سه شنبه چهارم خردادماه برگزار خواهد شد.

صادقی اظهار داشت: در این انتخابات مجازی اسامی ۲۷۰ نفر از کاندیداهای جبهه انقلاب که برای حضور در شورای شهر تهران ثبت نام کرده اند در معرض انتخاب اعضای مجمع عمومی قرار گرفته که پس از این انتخابات مجازی، ۶۳ نفر به عنوان منتخبین مجمع به هیات انتخاب معرفی خواهند شد.

معاون سازماندهی و شبکه سازی اجتماعی شورای مرکزی نیروهای انقلاب اسلامی بیان داشت: تا کنون بیش از ۷۸ هزار نفر در مجمع عمومی مجازی تهران ثبت نام کرده اند که پیش بینی می شود تا زمان برگزاری این انتخابات مجازی این رقم به ۸۰ هزار نفر برسد.

صادقی ادامه داد: اعضای مجمع عمومی تهران از طریق سایت شورای ائتلاف دات کام (shorayeetelaf.com) می توانند در این انتخابات مجازی شرکت کنند

 

0 نظر:

نظر بدهید