مقاومت بیت‌کوین کی شکسته می‌شود؟
بیت‌کوین پشت مقاومت مهم خود در محدوده ۵۰ هزار دلار نوسان می‌کند و چند باری هم برای شکستن این مقاومت تلاش کرده است. مقاومت کی شکسته می‌شود؟

به گزارش بورس فوری، بیت‌کوین در محدوده ۴۷ هزار دلار معامله می‌شود و در حال دست و پنچه نرم کردن با مقاومت خود است.

 

مریم محبی، کارشناس بازارهای مالی گفت: مقاومت محدوده ۴۷ تا ۵۰ هزار دلار برای بیت‌کوین بسیار مهم است و به نظر می‌رسد پشت سر گذاشتن این مقاومت برای این ارز خیلی ساده نیست اما باید توجه داشت که در کاهش قیمت این ارز از محدوده ۴۷ هزار دلار خریداران اجماع می‌کنند.

این کارشناس در ادامه گفت: بیت‌کوین چند باری به مقاومت خود حمله کرده اما فعلا در شکستن مقاومت ناکام مانده است. اگر این ارز بتواند بالای مقاومت خود تثبیت شود می‌توان اعداد بالاتری برای این ارز متصور شد.

 

محبی در رابطه با فاندهای موجود برای بازار گفت: فعلا فاندهای قوی زیادی نداریم. اینکه مثلا کوبا رمزارزها را پذیرفته فاند قوی محسوب نمی‌شود چون این کشور نقش چندانی در تجارت بین‌الملل و بازار رمزارزها ندارد. فاند قوی برای بازار این است که آمریکا با گرفتن مالیات رمزارزها را در دسته تجارت‌های با ارزش افزوده قرار دهد.

 

مجبی عقیده دارد که اگر کندل‌های بیت‌کوین بتوانند به محدوده مقاومت برسند بسیاری از خریداران جدید وارد بازار می‌شوند و احتمال رشد قیمت بیشتر می‌شود.

 

بازار از دیروز تا امروز

بازار نسبت به دیروز حدود یک درصد ریزش کرده و ریزش بیت‌کوین باعث قرمزپوش شدن آلت‌کوین‌ها شده است.

 

 

شاخص مقامت نسبی و اندیکاتور mfi به زیر محدوده خنثی نزول کردند و این نشان از افزایش عرضه در بازار دارد.

 

اندیکاتور مکدی روی محدوده قیمتی ۴۸ هزار و ۲۰۰ دلار سیگنال فروش صادر کرده است و به نظر می‌رسد بازار به کاهش قیمت تمایل دارد.

 

در ۲۴ ساعت گذشته ارز دیجیتال REV بیشترین افزایش قیمت را در میان ۱۰۰ ارز برتر مارکت‌کپ داشته است.

 

شاخص ترس و طمع روی عدد ۷۳ قرار دارد و زمان خوبی برای ورود به بازار نیست.

 

به نظر می‌رسد بازار فعلا نوسان دارد چون از لحاظ تکنیکال سیگنال مثبتی برای بازار وجود ندارد و فعلا باید منتظر ماند.

منبع: تجارت نیوز

0 نظر:

نظر بدهید