نمادهایی که در هفته دوم شهریور به مجمع می روند
در هفته پیش رو یازده نماد مجمع برگزار می کنند. از جمله نمادهایی که به مجمع خواهد رفت نماد اخابر است. این نماد مجمع فوق العاده‌ای را جهت تصمیم گیری درباره دستورالعمل نحوه تنظیم هزینه ماهانه تلفن ثابت برگزار می‌کند.

به گزارش بورس فوری، بررسی‌ها نشان می‌دهد که در هفته پیش رو یازده نماد به مجمع خواهند رفت که از جمله این نماد‌ها اخابر را می‌توان نام برد.  

شنبه ۱۳ شهریور

در این روز سه نماد مجمع برگزار می‌کنند. ثعمرا برای تصویب صورت‌های مالی خود به مجمع عمومی عادی سالانه خواهد رفت. فسپا و اتکام نیز جهت تصمیم گیری برای افزایش سرمایه مجمع فوق العاده برگزار خواهند کرد.  

یکشنبه ۱۴ شهریور

تنها نمادی که در این روز مجمع برگزار خواهد کرد، اخابر است. این نماد مجمع فوق العاده‌ای را جهت تصمیم گیری درباره دستورالعمل نحوه تنظیم هزینه ماهانه تلفن ثابت برگزار می‌کند.  

دوشنبه ۱۵ شهریور

در روز دوشنبه دو نماد وفتخار و وسالت مجامع خود را برگزار می‌کنند. وفتخار مجمع فوق العاده جهت تصمیم گیری درباره افزایش سرمایه برگزار می‌کند و وسالت برای دومین نوبت به مجمع عمومی عادی سالانه می‌رود.

سه شنبه ۱۶ شهریور

دبالک تک نمادی است که در روز سه شنبه به مجمع خواهد رفت تا در خصوص افزایش سرمایه تصمیم گیری کند.

چهارشنبه ۱۷ شهریور

پکویر و میهن هر دو نماد به منظور انتخاب هیات مدیره در روز چهارشنبه مجمع برگزار خواهند کرد.

پنجشنبه ۱۸ شهریور

و در آخرین روز کاری هفته پیش رو سه نماد ثنظام، غناب و وگردش به مجمع خواهند رفت. ثنظام برای انتخاب هیات مدیره مجمع برگزار خواهد کرد و وگردش نیز مجمع عادی سالانه خود را به منظور تصویب صورت‌های مالی برگزار می‌کند.  

0 نظر:

نظر بدهید