۶۰ درصد سهام عدالت خود را امروز چقدر می‌توانید بفروشید؟
امروز همزمان با رشد شاخص بورس، ارزش سهام عدالت نیز افزایش یافت. در حالی که شاخص کل بورس تهران بیش از ۲۰ هزار واحد معادل ۱.۳۴ درصد رشد را به ثبت رساند، قیمت سهام عدالت نیز ۱.۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش بورس فوری، بازار سرمایه هفته جاری را با چراغ سبز آغاز کرد و در شروع معاملات امروز سیزدهم شهریور ماه، با برتری صف‌های خرید همراه بود، شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار با رشد ۲۳ هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۳ هزار واحد قرار گرفت.
در پایان معاملات شاخص کل بورس با افزایش ۲۰۴۲۸ واحد به رقم یک میلیون و ۵۴۱ هزار و ۵۴ واحد رسید. امروز همه شاخص‌های بورس سبز بودند، به گونه‌ای که شاخص کل ۱.۳۴ درصد و شاخص هم وزن با ۱.۹۹ درصد رشد همراه شدند.
نماد‌های «فارس»، «میدکو» و «نوری» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.
در جریان معاملات امروز بازار سهام روند نماد‌های تاثیرگذار بر سبد سهام عدالت صعودی بود و به همین دلیل و باعث رشد ارزش سهام عدالت شدند

 

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۴ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۱۹۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۵ درصد معادل ۲۳۲ هزار و ۴۳۰ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۵۱۴ تومان رسیده است.

0 نظر:

نظر بدهید