معاملات امروز ورق سرد فولادمبارکه در بورس کالا ابطال شد
قیمت پایانی محصول ورق سرد فولاد مبارکه در معاملات امروز درحالی ۲۶.۱۷ میلیون تومان رقم خورد که ناظرین بورس کالا تصمیم به ابطال معاملات محصول این شرکت گرفتند.

به گزارش بورس فوری،قیمت پایانی محصول ورق سرد فولاد مبارکه در معاملات امروز 26.17 میلیون تومان رقم خورده بود که با در نظر گرفتن نرخ 27 هزار تومان برای دلار این رقم معادل 970 دلار در تن است.

براساس این گزارش، آخرین نرخ ورق سرد CIS بین 975 تا 980 دلار گزارش شده و بر این معیار می‌توان گفت ورق سرد فولاد مبارکه امروز با قیمت فوب دریای سیاه معامله شده است.

در عین حال باید در نظر داشت محدودیت‌های تامین برق سبب شده تا عرضه محصولات فولادی مختل شود. بنابراین دور از انتظار نیست قیمت‌های داخلی برای مقطعی از زمان حتی از نرخ‌های جهانی پیشی بگیرند. با این وجود این بار ناظرین بورس کالا تصمیم به ابطال معاملات گرفتند.

توضیح دلایل ابطال معاملات در بورس تهران و بورس کالا جزو کمینه کارهایی است که مسئولان این نهادها در قبال سرمایه‌گذاران و شرکت‌ها باید انجام دهند. به این ترتیب بورس‌ها می‌توانند به محل امن‌تری برای سرمایه‌گذاری بدل شوند.

به کانال تلگرامی  «بورس فوری » بپیوندید
t.me/boursfoori

بنابراین گزارش، قیمت پایه ورق سرد فولاد مبارکه 21.2 میلیون و قیمت پایانی معامله قبل 24.4 میلیون تومان و سقف قبلی قیمت این محصول مربوط به عرضه گذشته، 11 مرداد بود.

0 نظر:

نظر بدهید