ارزش روز سهام عدالت | سهام عدالت رشد کرد
باتوجه به بازگشت بازار سرمایه به مسیر صعود، ارزش سهام عدالت نیز رشد کمی را داشت. در حالی که شاخص کل بورس تهران ۰.۰۹ درصد رشد کرد، قیمت سهام عدالت نیز افزایش ۰.۲ درصدی را به ثبت رساند.

به گزارش بورس فوری، بازار سرمایه دیروز با روندی اصلای مواجه شد و در پایان بازار شاخص کل بورس با روندی ریزشی در کانال یک میلیون و ۵۳۷ هزار واحد قرار گرفت، اما امروز هر ۳ شاخص بورس تهران در ۱۵ شهریور ماه سبزپوش شدند و شاخص کل بورس رشدی ۶ هزار واحدی را در آغاز معاملات ثبت کرد و در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس از رشد هزار و ۳۱۲ واحدی شاخص کل آن را در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۸ هزار واحدی قرارگرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز ۰.۵۵درصد رشد کرد.
نماد‌های کگل، شبندر و شپنا، بیش‌ترین تأثیر مثبت را بر حرکت شاخص داشتند و فولاد، وغدیر، ومعادن مانع از رشد بیشتر شاخص بورس شدند.
امروز نماد‌های شستا، شبندر و ومدیر نماد‌های پرتراکنش بورس و وهامون مدیریت و سپیدار پرتراکنش‌های فرابورس بودند.


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۴ میلیون و ۷۲۸ هزار و ۵۹ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۲ درصد معادل ۳۴ هزار و ۸۱۳ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۳۶ هزار و ۸۳۵ تومان رسیده است.

به کانال تلگرامی  «بورس فوری » بپیوندید
t.me/boursfoori

0 نظر:

نظر بدهید