شرکت سرمایه گذاری تهران به کجا رسید؟
بسیاری از شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت تعلیق شدند و سهامداران این نمادها خواستار پیگیری و گزارش آخرین وضعیت این نمادها گردیدند. مجید نوروزی؛ معاون ناشران و اعضا بورس تهران درباره این مسئله توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش بورس فوری،  بسیاری از سهامداران شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت که نماد آن ها در بورس تعلیق شده است.همچنین سهامداران سهام عدالت استان تهران نیز طی پیام های ارسالی، درباره آخرین وضعیت ورود شرکت سرمایه گذاری استان تهران به بورس پرسیدند. 

مجید نوروزی  گفت: جهت تسهیل در بازگشایی نماد شرکت های سرمایه گذاری استانی که تعلیق شده اند، مکاتبه ای با سازمان بورس انجام شده است که منتظر پاسخ هستیم و به محض اعلام نظر سازمان، در این خصوص اقدام خواهد شد.معاون ناشران و اعضا بورس تهران همچنین در مورد شرکت سرمایه استان تهران نیز گفت: با توجه به تفکیک استان تهران از استان البرز، مقرر شده سهام عدالت نیز در این دو استان تفکیک شده و سرمایه گذاری استانی تهران و البرز به صورت جداگانه در بورس تهران پذیرش شوند که منتظر نتیجه اقدامات در این خصوص هستیم و به محض ارائه نتایج، پیگیری پذیرش و درج را انجام خواهیم داد.
منبع: نبض بورس

0 نظر:

نظر بدهید