دوراهي حساس در بازار رمزارزها
پس از ريزش شديد بازار، قيت ها در حال احياي آهسته است.

به گزارش بورس فوری، جدال بين ديدگاه هاي صعودي و نزولي در بازاررمزارز به شدت بالا گرفته و فشار فروش نيرومند باعث شده است تا حتي اخبار بسيار مثبت بازار نظير آغاز بررسي لايحه قانوني اعلام شدن بيتکوين و ارزهاي ديجيتالي ديگر در پاناما نيز نتوانند منجر به يک صعود نيرومند شوند.  برخي از تحليلگران معتقدند بازار در ماه سپتامبر وارد فاز استراحت و حتي اصلاح خواهد شد پيش ا آن که حرکت صعودي اش را از سر گيرد.  

بيتکوين به عنوان ارز رسمي السالوادور قابليت معامله پيدا کرد. مک دونالد اعلام کرد در شعبات اين برند در السالوادور امکان پرداخت با بيتکوين وجود خواهد داشت. از سوي ديگر هنوز بسياري از کشورها از جمله روسيه با ترديد به رمزارزها نگاه مي کنند. کرملين با صدور بيانيه اي اعلام کرد به دليل آسيب هاي احتمالي به نظام مالي روسيه، اين کشور هنوز آمادگي پذيرش بيتکوين يا هيچ ارز ديجيتالي ديگري را ندارد.  

کميسيون بورس و اوراق بهادار آمريکا با صدور بيانيه تازه اي نسبت به کلاهبرداري هاي موجود در بازار ارزهاي ديجيتالي هشدار داده است. اين کميسيون به سرمايه گذاران هشدار داده است که وارد شدن در پروژه ها و فعاليت هاي مشکوک در بازار رمزارزها به طمع کسب سود هنگفت مي تواند خسارت هاي جبران ناپذيري را به سرمايه آن ها وارد کند. اين هشدار به ويژه خطاب به کساني بوده است که در ارزهاي مشکوک تازه عرضه شده سرمايه گذاري مي کنند.  

مجموع ارزش بازار جهاني ارزهاي ديجيتالي در حال حاضر ۲۰۹۰ ميليارد دلار برآورد مي‌شود که اين رقم نسبت به روز قبل ۰.۹۸ درصد بيشتر شده است.

در حال حاضر ۴۵ درصد کل بازار ارزهاي ديجيتالي در اختيار بيت کوين و ۱۸ درصد در اختيار اتريوم است. بيت‌ کوين ۱۲ سال پيش توسط گروه گمنامي از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چين ايجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اوليه آن شکل گرفت.  

0 نظر:

نظر بدهید