زمان معارفه آنلاین شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی : امروز و فردا
زمان برگزاری جلسه معارفه آنلاین شرکت ۴۰۰ میلیارد تومانی پارس فولاد سبزوار برای امروز و فردا مشخص شد تا عرضه اولیه ۱۵ درصدی در چهارشنبه انجام شود.

به گزارش بورس فوری،  مدیر پذیرش بورس تهران اعلام کرد: با توجه به اعلام آمادگی شرکت پارس فولاد سبزوار برای عرضه اولیه سهام در بازار دوم این بورس، جلسه معارفه این شرکت از ساعت 10 تا 11:30 روزهای دوشنبه و سه شنبه 22 و 23 شهریور به منظور تشریح برنامه های جاری، آتی و وضعیت مالی از طریق لینک پیوست بصورت آنلاین برگزار می شود.

براین اساس، کلیه سرمایه‌گذاران و اشخاص دارای مجوز مشاور سرمایه گذاری می توانند سوالات را در طول مدت زمان برگزاری جلسه معارفه بصورت آنلاین مطرح و پاسخ را دریافت کنند.

بنابراین گزارش، چهارشنبه این هفته 600 میلیون سهم "فسبزوار" معادل 15 درصد از سهام این شرکت در بازار دوم معاملات بورس به عموم واگذار می شود. در  این عرضه ، حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی 1200 سهم و با قیمت مبنای 2841 تومانی و کف و سقف 2557 تا 3125 تومانی تعیین شده و تامین سرمایه امید هم متعهد پذیره نویسی 50 درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه است.

سرمایه شرکت با 367 نیروی انسانی در بدو تاسیس 100 میلیون تومان بوده که طی یک مرحله افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران به 400 میلیارد تومان رسیده است. 84.9 درصد سهام تحت مالکیت به شرکت اپال کانی پارس و 15 درصد به سازمان ایمیدرو تعلق دارد.

به کانال تلگرامی  «بورس فوری » بپیوندید
t.me/boursfoori

0 نظر:

نظر بدهید