افت ۲٫۵ درصدی شاخص کل/ بازار هفته آینده نوسانی است
هفته گذشته شاخص کل بورس در اولین روز معاملاتی در کانال یک میلیون ۵۳۰ هزار واحد بود و در آخرین روز معاملاتی هم در کانال یک میلیون و ۴۸۸ هزار واحد به کار خود پایان داد. در مجموع شاخص کل بورس در هفته گذشته حدودا ۲٫۵ درصد افت را ثبت کرد.

به گزارش بورس فوری، هفته گذشته شاخص کل بورس در اولین روز معاملاتی در کانال یک میلیون ۵۳۰ هزار واحد بود و در آخرین روز معاملاتی در کانال یک میلیون و ۴۸۸ هزار واحد به کار خود پایان داد. در مجموع شاخص کل بورس در هفته گذشته حدودا ۲٫۵ درصد افت را ثبت کرده است.

شاخص هم‌وزن هم هفته گذشته در اولین روز معاملاتی در کانال ۴۶۳ هزار واحد قرار داشت اما و در آخرین روز معاملاتی هم در محدوده ۴۵۰ هزار واحد قرار گرفت. هفته گذشته همه گروه‌های بورسی روند کاهش قیمت و افت تقاضا را تجربه کردند. در این هفته شاخص‌سازان بازار روند بدتری را نسبت به دیگر نمادها داشتند.

در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته به دلیل سیگنال آزادسازی واردات خودرو نمادهای گروه خودرویی نسبت به دیگر گروه‌ها روند بهتری داشتند و بیشتر نمادهای خودرویی سبزپوش به کار خود پایان دادند.

هفته گذشته سه عرضه اولیه راهی بازار شدند. ابتدا حافرین روز دوشنبه در بازار سهام به شیوه جدید عرضه شد و کشف قیمت این سهم توسط صندوق‌های سرمایه‌گذاری انجام گرفت. همچنین روز چهارشنبه هم توسن و فسبزوار راهی بازار شدند.

کارشناسان بازار سهام پیش‌بینی کرده‌اند بازار در روزهای آینده شاخص کل روندی خنثی داشته باشد و گروه‌های بزرگ بازار بتوانند رشد داشته باشند. البته کارشناسان روند صعودی بازار را در گرو مشخص شدن سیاست‌های اقتصادی دولت که مرتبط با صنایع هستند، می‌دانند./تحارت نیوز

0 نظر:

نظر بدهید