بازار طلا در انتظار نتیجه مذاکرات برجام
انس جهانی طلا به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی تغییری نکرد. طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۴ هزار تومان رسید. روند تعادلی در بازار طلا ادامه‌دار است؟

به گزارش بورس فوری، به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی طلا، انس جهانی طلا تغییری نداشت. نرخ طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۴ هزار تومان افزایش یافت.
محمد کشتی‌آرای، نائب رئیس اتحادیه طلا در گفتگو با تجارت‌نیوز به حداقل رسیدن نوسانات نرخ ارز اشاره کرد و گفت: کم‌تر شدن نوسان در قیمت دلار به بازار طلا منتقل شد و باعث به حداقل رسیدن نوسانات در بازار طلا شده است.
او در ادامه از افزایش ۱۰۰ هزار تومانی سکه طرح جدید خبر داد و به افزایش شش هزار تومانی طلای ۱۸ عیار اشاره کرد.
کشتی‌آرای درباره انتطارات بازار طلا توضیح داد: بازار طلا منتظر نتیجه و خروجی مذاکرات برجام است. خریداران و فروشندگان فعالیت زیادی نمی‌کنند تا نتیجه مذاکرات مشخص شود.
نایب رئیس اتحادیه طلا معتقد است به دلیل کاهش فعالیت خریدارن و فروشندگان در بازار، حباب سکه کاهش پیدا کرده است. بازار در روند تعادلی خاصی ادامه می‌دهد.

محمد کشتی‌آرای ادامه داد: در دو هفته گذشته نوسانات بازار طلا کاهش پیدا کرده است و در همین سطح قیمتی معامله می‌شود. درباره آینده بازار طلا معتقد است تا زمانی که نتیجه نهایی مذاکرات و انتخابات مشخص نشود، احتمالا همین روند تعادلی در بازار طلا ادامه داشته باشد.
انس جهانی طلا در بازار امروز ۱۸۸۱ دلار بود. نزخ طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۴ هزار تومان رسید. قیمت سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۹۰ هزار تومان، یکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۵۰ هزار تومان ثبت شد.
قیمت نیم سکه پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت ربع سکه سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان ثبت شد.

0 نظر:

نظر بدهید