خانه‌ هایی در تهران هم قیمت با یک جزیره در آمریکا
محله‌ای را می‌شناسید که تمام فایل‌های فروش آن دست کم در یک هفته‌ای که شما به دنبال کشف قیمت آپارتمان در آن محله هستید، همه آپارتمان‌های لوکس با سازنده‌های معروف باشند؟ محله دروس یکی از این محله هاست. قیمت آپارتمان هایش از متری ۶۶ میلیون تومان شروع می‌شود تا ۱۱۰ میلیون تومان.

به گزارش بورس فوری،  فایل‌های فروش در محله‌های مختلف تهران تنوع زیادی دارد. ممکن است در یک محله گران قیمت آپارتمانی قدیمی بدون آسانسور یا پارکینگ پیدا کنید که قیمتش با قیمت میانگین منطقه تفاوت زیادی داشته باشد یا آپارتمانی کوچکی کشف کنید که با نقدینگی متوسط هم بتوان ساکن آن محله شوید. اما برای سکونت در محله دروس اگر کم‌تر از ۷ میلیارد تومان پول دارید بهتر است خودتان را خسته نکنید.
آپارتمان‌های این محله مشتری‌های خاص خود را دارد. هنوز هم سازندگان، آپارتمان‌هایی با متراژ بالای ۵۰۰ متر در این محله می‌سازند. آپارتمان‌هایی که سازندگان معروف و شناخته شده‌ای دارند و تمام متریال آن هم به گفته آگهی دهندگان از برند‌های شناخته شده اروپایی است. استخر، سونا ولابی‌های مجلل، دو پارکینگ، روف گاردن، سالن اجتماعات و ... ویژگی‌هایی است که در تمامی این آپارتمان‌ها مشترک است.

خانه این سیاستمدار قدیمی چقدر ارزش دارد؟
دلیل علاقمندی به بررسی فایل‌های فروش آپارتمان در این محله، اعلام دارایی‌های یکی از سیاستمداران علاقمند به حضور در انتخابات ریاست جمهوری بود. این سیاستمدار قدیمی اعلام کرد که خانه‌ای ۱۰۰۰ متری در محله دروس و ۱۷ آپارتمان در اصفهان دارد، هرچند او برای حضور در انتخابات ثبت نام نکرد.
بررسی قیمت خانه‌های کلنگی در این محله نشان می‌دهد که قیمت هر متر مربع زمین حدود ۱۸۱ میلیون تومان است که بسته به موقعیت مکانی به بیش از ۲۰۰ میلیون هم می‌رسد. یک خانه ۳۷۰ متری، ۶۷ میلیارد برای فروش گذاشته شده است.
یعنی دارایی‌های این سیاستمدار تنها از یک خانه اش درتهران به ۱۸۱ میلیارد تومان می‌رسد. جالب است بدانید برای داشتن یک عمارت به سبک مدیترانه‌ای در یک جزیره خصوصی در حومه نیویورک شما به ۱۰۰ میلیارد تومان نقدینگی نیاز دارید.
آپارتمان‌های این محله هم بیشتر بالای ۲۰۰ متر متراژ دارند به طور مثال آپارتمانی ۵۳۰ متری نوساز این هفته برای فروش گذاشته شده است.
قیمت آپارتمان‌های قدیمی این محله از متری ۶۶ میلیون آغاز می‌شود تا ۱۱۰ میلیون تومان بسته به امکانات هر مجتمع قیمت‌ها متفاوت است.
اما فایل‌های پیشنهادی که در محدوده قیمتی متری ۷۵ میلیون تا ۸۲ میلیون پیشنهاد شده اند بیش از سایر فایل‌ها هستند.
این محله از نظر جغرافیایی از طرف غرب به خیابان شریعتی، از شرق به خیابان پاسداران و از شمال به منطقه احتشامیه منتهی می‌شود. محله دروس به عنوان یکی از پنج محله برتر تهران شناخته شده است. از بهترین خیابان‌های این محله می‌توان به، خیابان احتشامی، خیابان یارمحمدی، خیابان چیذری اشاره کرد.
سفارت خانه‌های زیادی در این محله وجود دارد که می‌توان به سفارت خانه‌های، اسپانیا، پرتغال، بنگلادش و... اشاره کرد.

 

0 نظر:

نظر بدهید