تحلیل تکنیکال دو نماد بورسی / سهامداران خساپا و بوعلی بخوانند
دو نماد بوعلی و خساپا به لحاظ تکنیکالی مورد بررسی قرار گرفتند تا روند احتمالی این دو نماد در روز‌های آینده بورس پیش بینی شود.

 

تحلیل تکنیکال بوعلی

تحلیل تکنیکال دو نماد بورسی | سهامداران خساپا و بوعلی بخوانند

 

 

بوعلی به همراه اصلاح بازار در سال گذشته وارد یک روند نزولی تا کف قیمتی در روز عرضه اولیه رسید و مدتی نیز در این کف قیمتی معامله شد و اصطلاحا کف سازی کرد، اما در ادامه و طی چهار ماه گذشته قیمت توانست تا سقف قبلی خود قیمت را ریکاوری کند و حتی بیشتر از آن نیز تا فیبوی ۱.۶۱ بسط روی قیمت ۷,۷۷۰ تومان رشد کند.
اما اخیرا در طول یک ماه گذشته یک واگرایی منفی میان نمودار قیمت و اندیکاتور RSI شکل گرفته است که احتمالا رشد قیمت را تا حدود زیادی تضعیف می‌کند و احتمالا قیمت را وارد یک فاز اصلاحی در کوتاه مدت می‌کند. محدوده‌ی حمایت هندسی ۶,۰۰۰ تومان در سقف قبلی حمایت جدی سهم محسوب می‌شود.

تحلیل تکنیکال خساپا

تحلیل تکنیکال دو نماد بورسی | سهامداران خساپا و بوعلی بخوانند

روند اصلاحی در خساپا همچنان ادامه دارد، اما اخیرا و بعد از اصلاح خوبی که در سهم اتفاق افتاده است قیمت در حال حاضر بسیار نزدیک به خط روند صعودی خود در چند سال گذشته شده است. این نکته در کنار این که حمایت هندسی سهم روی قیمت ۱۵۰ تومان تلاقی مهمی با خط روند صعودی دارد می‌تواند در حمایت سهم طی روز‌های پیش رو بسیار موثر واقع شود.

نکته حایز اهمیت در مورد خساپا روند نزولی اندیکاتور RSI می‌باشد که این روند بسیار محتمل است که طی روز‌های پیش رو شکسته شود تا سرآغاز یک روند مثبت در سهم شود.

 

منبع: نبض بورس

به کانال تلگرامی  «بورس فوری » بپیوندید
t.me/boursfoor

 

0 نظر:

نظر بدهید