شرانل؛ سودساز با حرکت صعودی آهسته و پیوسته
شرانل داخل یک کانال بزرگ صعودی قرار دارد، این نماد توانسته به صورت زیبا در این کانال قرار بگیرد و دقیقا طبق تحلیل و تکنیکالی حرکت کند.

به گزارش بورس فوری، نفت ایرانول یا نماد شرانل یکی از نمادهای گروه فرآورده های نفتی است که دارای eps بالا در محدوده ۷هزار ریال است، این نماد دارای pبرs فوق العاده ۱.۲ است.

شرانل توانسته هم در بازار صادراتی فعال باشد هم در بازار داخلی. برخی از محصولات این شرکت عبارتند از: اسلاک وکس، ضدیخ، گریس، روغن پایه، روغن موتور دیزلی، روغن موتور بنزینی، روغن های صنعتی.

جمع فروش صادراتی و داخلی این نماد در سال ۹۹ به میزان ۵۱۵۹ میلیارد تومان بود و با افزایش ۶۸ درصدی در سال ۱۴۰۰ به عدد ۸۶۸۹ میلیارد تومان رسید.

تحلیل قیمتی
شرانل داخل یک کانال بزرگ صعودی قرار دارد، این نماد توانسته به صورت زیبا در این کانال قرار بگیرد و دقیقا طبق تحلیل و تکنیکالی حرکت کند، این نماد بعد از رسیدن به سقف ۱۰ ماه قبل و عبور از آن، شاهد افزایش عرضه ها بوده و در روزهای اخیر قدری نوسانی و ریزشی بود.

شرانل؛ سودساز با حرکت صعودی آهسته و پیوسته

شرانل در تایم فریم هفتگی یک کندل پین بار ساخته است و باید دید در هفته آینده عرضه ها بیشتر خواهد شد و یا با یک کندل اینگالف سفارشات به سمت بالا جمع آوری خواهد شد؟

شرانل؛ سودساز با حرکت صعودی آهسته و پیوسته

شرانل در تایم هفتگی طبق یک نمودار دیگر که در تصویر زیر می بینید ،شاهد افزایش حجم معاملات مثبت بوده است و مک دی نیز در یک ناحیه همگرایی مثبت قرار دارد، rsi و cci و شاخص پول هوشمند هنوز در نقطه بالای پرتقاضا قرار دارند و با حمایت خط های روند روبرو خواهند شد.

Chart شرانل, W1, 2022.05.18 18:00 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo

شرانل در سه روز گذشته معاملاتی ریزشی داشته است، اما مهم این است که این نوسان تا چند روز دیگر ادامه خواهند داشت؟

شرانل؛ سودساز با حرکت صعودی آهسته و پیوسته

۹۰ درصد سهامداران عمده این نماد حقوقی هستند، ۴۹ درصد سهام عمده این شرکت برای تاپیکو و ۳۶ درصد آن نیز متعلق به وصندوق است و از تغییرات این دو نماد متاثر می شود، جزئیات معاملات حقیقی و حقوقی شرانل عبارت است از:

در محدوده منفی
- خرید حقیقی: ۴۲۸ هزار سهم
- سرانه: ۱۵ میلیون تومان
- فروش حقیقی: ۴۴۸ هزار سهم
- سرانه: ۱۹ میلیون تومان
- خرید حقوقی: ۲۲ هزار سهم
- فروش حقوقی: ۳ هزار سهم

معاملات بزرگ حقیقی
مجموع خرید
حجم: ۰ سهم
ارزش: ۰ میلیارد تومان

مجموع فروش
حجم: ۱۳۰ هزار سهم
ارزش: ۰.۷ میلیارد تومان

حقیقی ها هیچ معامله بزرگ تاثیرگذاری در روز چهارشنبه نداشتند، البته حقوقی این سهم نیز عملکرد مهمی در معاملات روز چهارشنبه نداشته و بیشتر وضعیت کلی بازار را رصد کرده و سعی نکرده به صورت هیجانی از این نماد حمایت کند.

به کانال تلگرامی  «بورس فوری » بپیوندید
t.me/boursfoor

0 نظر:

نظر بدهید