ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی برای کم‌درآمدها
رییس بنیاد مسکن از ساخت ۵۰۰۰ مسکن برای اقشار کم‌درآمد خبر داد و گفت: یکسال پس از تفاهمنامه با شهرداری عملیات اجرایی ۱۱۲۳۰ واحد در بافت فرسوده آغاز شده است.

به گزارش بورس فوری،اکبر نیکزاد با اعلام این‌که 98 هزار واحد مسکن روستایی و 100 هزار واحد مسکونی شهری تحت مسئولیت بنیاد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است، اظهار کرد: تکلیف بنیاد مسکن برای نوسازی 10 هزار واحد بافت فرسوده در تهران انجام شده با گذشت یکسال از امضای تفاهم‌نامه با شهرداری عملیات اجرایی 11230 واحد آغاز شده است.
وی همچنین با بیان این‌که درصددیم تا  45 روز آینده 1000 واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله خوی را تکمیل و تحویل متقاضیان دهیم، ادامه داد: تفاهمنامه سه‌جانبه‌ای بین بنیاد مسکن، کمیته امداد امام(ره) و بسیج سازندگی برای احداث 40 هزار واحد، تفاهمنامه دو جانبه‌ای بین بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان برای احداث 20 هزار واحد مسکونی به امضا رسیده که در حال اجراست.
وی افزود: بنیاد مسکن 5 هزار واحد را نیز در قالب مسکن اقشار کم درآمد، مسکن خانوارهای 2 معلول و انجمن خیرین مسکن‌ساز در برنامه اجرا دارد.
نیکزاد یادآور شد: به تازگی و با تاکید رئیس‌جمهوری برای توجه ویژه به معلولان 10 هزار واحد نیز به شکل مشارکتی با سازمان بهزیستی برای ساخت مسکن افراد دارای معلول به امضا رسیده است که اجرایی خواهد شد.

0 نظر:

نظر بدهید