خبر فوری:
رونمایی از لوازم جانبی موبایل "ریورسانگ" در ایران
برند "ریورسانگ" تولیدکننده لوازم جانبی و موبایل چینی، پنجشنبه 29 شهریور ماه سالجاری با حضور مدیران شرکت تیبا فناور، لئو معاونت فروش برند ریورسانگ و جمعی از خبرنگاران در هتل قلب رونمایی شد.

به گزارش بورس فوری، در مراسم رونمایی از برند ریورسانگ، احسان تمیس مدیر تحقیق و توسعه شرکت توسعه تجارت تیبا فناور (شهر تکنولوژی فافا) با اشاره به آینده برند ریورسانگ در ایران گفت: هیجان‌زده هستیم که فناوری پیشرفته و با کیفیت ریورسانگ را به بازار پر جنب‌و‌جوش ایران بیاوریم. هدف ما فقط فروش محصولات نیست، بلکه ارتقاء سبک زندگی دیجیتالی هر مصرف‌کننده ایرانی با لوازم جانبی است که واقعاً می‌توانند به آن‌ها اعتماد کنند.

وی افزود: این برند قصد دارد حضور قوی در شهرهای بزرگ ایران  مانند شیراز و اصفهان داشته باشد و برای اطمینان از در دسترس بودن، با نمایندگی‌های استانی و شهری همکاری می‌کند و از طریق رویدادها و مشارکت با جامعه فناوری تعامل دارد.

وی با تاکید بر این مطلب که ریورسانگ چیزی فراتر از یک برند است، گفت:  وعده ما کیفیت، نوآوری و اعتماد است. از آنجایی که  این برند برای نخستین بار در ایران شروع به کار می‌کند، می توان گفت؛ آغازگر عصر جدیدی از لوازم جانبی موبایل می‌باشد که ایرانیان می‌توانند به آن اعتماد کنند.

وی همچنین در خصوص احتمال تولید موبایل های ریورسانگ در ایران گفت: فعلا برای تولید این گوشی ها در ایران برنامه ای نداریم اما قطعا در دراز مدت برای تولید موبایل های هوشمند در ایران برنامه خواهیم داشت. مساله مهم این است که اکنون ۹۸ مجموعه تولیدی در کشور تاسیس شده که هنوز حمایتی از آنها صورت نگرفته است.

مدیر تحقیق و توسعه شرکت توسعه تجارت تیبا فناور با تاکید بر اینکه ریورسانگ پس از دو سال تحقیق میدانی و بررسی نیازمندی‌های بازار ایران، برای متحول کردن بازار لوازم جانبی موبایل اقدام به ورود به این بازار کرده است، گفت: ریورسانگ با این وعده وارد بازار ایران می‌شود که مورد اعتمادترین برند لوازم جانبی موبایل (Super Trusted Brand) باشد. این برند با شهرت مبتنی بر قابلیت اطمینان و نوآوری، قصد دارد طیف گسترده و بی‌نظیری از محصولات با کیفیت بالا را به مصرف کنندگان ایرانی ارائه دهد.

در ادامه این مراسم لئو معاونت فروش برند ریورسانگ در مورد تاریخچه، کارخانه‌ها و شعب این برند در کشورهای مختلف صحبت کرد. ور با اشاره به چشم‌انداز برند ریورسانگ گفت: یکی از برنامه های مهم شرکت این است که در آینده‌ای نزدیک روی تجهیزات مرتبط با خانه هوشمند سرمایه‌گذاری کند.

هادی پروان، مدیر منطقه‌ای برند ریورسانگ نیز در ادامه به معرفی خدمات و استراتژی مارکتینگ حضور این برند در کشورمان پرداخت و گفت: ما پتانسیل بسیار زیادی در بازار ایران می بینیم. رویکرد سازگار و تعهد ما به درک نیازهای محلی به ما کمک می‌کند تا محصولاتی بسازیم که واقعاً در بین مصرف کنندگان ایرانی محبوب  شود.

وی افزود: خدمات گارانتی و پشتیبانی این محصولات به این صورت است که حتی در صورت شکستگی و آب‌خوردگی، محصول تعویض می‌شود و برای شارژرها و کابل شارژها گارانتی مادام العمر ارائه می شود.  در واقع گارانتی ریوسانگ با سیاست گارانتی قوی و بدون سوال، پشت محصولات خود می‌ایستد.

همچنین در بخشی از این مراسم محصولات شاخص ریورسانگ مانند حلقه‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند لوکس، ایرفون‌هایی با کارایی بالا، شارژرهای پرقدرت  به نمایش گذاشته شد.

0 نظر:

نظر بدهید