ارزش صندوق پالایش یکم ۱۳ شهریور چقدر شد؟
صندوق پالایش یکم، امروز در اولین روز هفته جاری مثبت به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۱.۲۹ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل ۸۷ هزار و ۱۱۰ ریال معامله شد

به گزارش بورس فوری،  امروز بازار سرمایه بازار مثبت و طوفانی شروع به کار کرد، شتران در ابتدا بیش‌ترین تأثیر مثبت بر شاخص بورس را داشت، شبندر امروز تماما در رنج مثبت بازار و متعادل معامله شد و سرانجام با ثبت قیمت ۵،۹۹۰ ریال، رشد یک درصدی قیمت آخرین معامله را رقم زد. در پایان صندوق پالایش نیز حدود ۱.۲۹ درصد رشد کرد، شتران از نماد‌های تاثیرگذار بر رشد شاخص بود و شپنا وشبندر نیز از نماد‌های پرتراکنش بازار امروز بودند. پالایش امروز بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد.
سهامدارانی که بعد از یک سال از فروش هنوزاین صندوق را نگهداری کرده اند، الان زیان ۱۲ درصدی را متحمل شده‌اند.
نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با رشد ۳.۴۱ درصدی و نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا) افزایش ۱.۰۶ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با رشد ۰.۲۵ درصدی و شبندر (پالایش نفت بندرعباس) با افزایش ۱.۶۵ درصدی امروز را به پایان رساندند.


ارزش پالایشی یکم ۱۳ شهریور ۱۴۰۰

امروز شنبه ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۱.۲۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۷۱۱ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۰.۳۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۵۷۳ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

0 نظر:

نظر بدهید