ارزش دارایکم چقدر شد؟ ارزش پرتفوی پالایش یکم باز هم کاهشی شد
قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۴۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۴ هزار و ۱۳۵ تومان معامله شد

به گزارش بورس فوری، ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۸۲۷ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۲۸ درصدی نسبت به روز معاملات ۱۴ هزار و ۱۵۸ تومان معامله شد.

 بازار سرمایه که روز گذشته بیش از ۲۰ هزار واحد رشد کرده بود، امروز از ابتدای معاملات روند کاهشی به خود گرفت، شپنا، شتران، شبندر در ابتدای بازار بیش‌ترین اثر را بر افت شاخص بورس داشتند و با قرارگیری در صدر منفی‌سازان افت بیش از ۹۰۰ واحدی شاخص را در دقایق ابتدایی رقم زدند. در پایان صندوق پالایش نیز حدود ۳.۱۲ درصد افت کرد، شپنا از نماد‌های تاثیرگذار بر افت شاخص بود و همراه با شبندر نیز از نماد‌های پرتراکنش بازار امروز بودند. پالایش امروز بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد.
سهامدارانی که بعد از یک سال از فروش هنوز این صندوق را نگهداری کرده اند، الان زیان ۱۵ درصدی را متحمل شده‌اند.
نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با افت ۱.۹۱ درصدی و نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا) کاهش ۲.۳۲ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با افت ۲.۶۶ درصدی و شبندر (پالایش نفت بندرعباس) با کاهش ۱.۶۶ درصدی امروز را به پایان رساندند.


ارزش پالایشی یکم ۱۴ شهریور ۱۴۰۰

امروز یکشنبه ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۳.۱۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۴۳۹ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۳.۳۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۴۲۰ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش سهام عدالت ۱۴ شهریور | سهام عدالت چقدر ریخت؟

0 نظر:

نظر بدهید