سهامداران پالایش یکم تا امروز ۱۵ شهریور چقدر ضرر کردند؟
صندوق پالایش یکم، امروز در سومین روز هفته جاری مثبت به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۰.۶۲ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل ۸۴ هزار و ۹۱۰ ریال معامله شد

به گزارش بورس فوری، بازار سرمایه دیروز با روندی اصلای مواجه شد و در پایان بازار شاخص کل بورس با روندی ریزشی در کانال یک میلیون و ۵۳۷ هزار واحد قرار گرفت، اما امروز هر ۳ شاخص بورس تهران بزپوش شدند و شاخص کل بورس رشدی یک هزار واحدی را ثبت کرد، با این حال امروز نماد‌های پالایشی مانند شپنا، شتران، شبریز، شبندر رشد قیمت داشتند و همچنین شبندر، شپنا و شتران بیشترین تاثیر را در رشد شاخص کل داشتند و شبندر ۸۰۴ واحد، شپنا ۴۵۵ واحد و شتران ۳۱۸ واحد شاخص کل را بالا کشیدند. در پایان صندوق پالایش نیز حدود ۰.۶۲ درصد رشدکرد.
سهامدارانی که بعد از یک سال از فروش هنوز این صندوق را نگهداری کرده اند، الان زیان ۱۵ درصدی را متحمل شده‌اند.
نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با رشد ۰.۸۸ درصدی و نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا) افزایش ۱.۱۵ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با افت ۰.۰۸ درصدی و شبندر (پالایش نفت بندرعباس) با افزایش ۴.۲۲ درصدی امروز را به پایان رساندند.


ارزش پالایشی یکم ۱۵ شهریور ۱۴۰۰

امروز دوشنبه ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۰.۶۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۴۹۱ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۲.۳۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۲۳۸ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

به کانال تلگرامی  «بورس فوری » بپیوندید
t.me/boursfoori

0 نظر:

نظر بدهید