ارزش پالایش یکم ۱۶ شهریور چقدر افت داشت؟
صندوق پالایش یکم، امروز در چهارمین روز هفته جاری منفی به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۲.۹۳ درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل ۸۲ هزار و ۴۲۰ ریال معامله شد

به گزارش بورس فوری، بازار سرمایه امروز با ۱۵ هزار و ۴۰۱ واحد کاهش در جایگاه یک میلیون و ۵۲۳ هزار واحدی قرار گرفت. باتوجه به روند بازار سرمایه که نزولی بود. صندوق پالایش نیز با افت همراه بود، در پایان صندوق پالایش نیز حدود ۲.۹۳ درصد کاهش داشت. امروز شپنا، شتران، شبریز منفی و متعادل بودند و شبندر جزو معدود نماد‌های مثبت امروز بازار بود و اثر مثبت را بر روند حرکت شاخص گذاشت.
سهامدارانی که بعد از یک سال از فروش هنوز این صندوق را نگهداری کرده اند، الان زیان ۱۷درصدی را متحمل شده‌اند.
نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با افت ۳.۱۵ درصدی و نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا) کاهش ۲.۲ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با افت ۱ درصدی و شبندر (پالایش نفت بندرعباس) با افزایش ۰.۶۵ درصدی امروز را به پایان رساندند.


ارزش پالایشی یکم ۱۶ شهریور ۱۴۰۰

امروز سه شنبه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۲.۹۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۲۴۲ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۱۲۱ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۴.۱۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۱۴۰ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

به کانال تلگرامی  «بورس فوری » بپیوندید
t.me/boursfoori

0 نظر:

نظر بدهید