مجوز افزايش سرمايه ۲ شرکت بورسي صادر شد
با توجه به اطلاعيه‌هاي سايت کدال کدام نمادها در انتظار افزايش سرمايه هستند و مجوز افزايش سرمايه کدام شرکت‌ها صادر شده است؟ در گزارش زير مي‌توانيد بخوانيد.

به گزارش بورس فوری،

بازار سهام در هفته جاري با روند اصلاحي شاخص کل و نمادهاي شاخص‌ساز بازار رو به رو شد. به نظر کارشناسان بازار سهام اين روند در روزهاي آينده متعادل شده و نمادهاي بزرگ بازار هم با تقاضا و رشد رو به رو شوند. اما با توجه به اطلاعيه‌هاي سايت کدال کدام نمادها در انتظار افزايش سرمايه هستند و مجوز افزايش سرمايه کدام شرکت‌ها صادر شده است؟
مجوز افزايش سرمايه شرکت تايدواتر خاورميانه(حتايد) صادر شد. افزايش سرمايه اين شرکت  ۵۷ درصد از محل سود انباشته و ۲۰۴ درصد از مازاد تجديد ارزيابي دارايي‌ها است. سرمايه جديد اين شرکت ۷۰۳ ميليارد و ۵۹۸ ميليون تومان است.
همچنين مجوز افزايش سرمايه شرکت سرمايه‌گذاري رنا(ورنا) هم صادر شد اين شرکت قصد دارد از محل سود انباشته به علت اصلاح ساختار مالي افزايش سرمايه ۴۷ درصدي بدهد. سرمايه فعلي اين شرکت هزار و ۱۶۷ ميليارد تومان خواهد بود.
شرکت کارخانجات مخابراتي ايران، لکما، افزايش سرمايه ۱۸۱ درصدي از مبلغ ۳۲۳ ميليارد و ۵۳۶ ميليون و ۲۰۰ هزار تومان به ۹۰۹ ميليارد و ۵۴۵ ميليون تومان که از محل مازاد تجديد ارزيابي دارايي‌ها انجام شده بود را نزد مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رساند.

در مجمع عمومي فوق‌العاده شرکت تجلي توسعه معادن و فلزات افزايش سرمايه ۶۱۹ درصدي اين شرکت به مبلغ ۶۱ ميليارد تومان تصويب شد.


با پيشنهاد هيات مديره شرکت خوراک دام پارس در مجمع عمومي فوق‌العاده اين شرکت، افزايش سرمايه ۱۶۷ درصدي غدام به مبلغ ۱۰ ميليارد تومان تصويب شد.

منبع:تجارت نیوز

0 نظر:

نظر بدهید