کاهش ارزش صندوق‌های دولتی همراه با افت شاخص کل| قیمت روز پالایش یکم
صندوق پالایش یکم، امروز در آخرین روز هفته جاری منفی به اتمام رسید

به گزارش بورس فوری، در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل بورس با ریزش ۸ هزار و ۶۶۵ واحدی نسبت به روز سه‌شنبه به رقم یک میلیون و ۴۸۸ هزار واحد سقوط کرد. «شبریز» از نماد‌های بزرگ بازار بود که بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص در روز سرخ بازار داشت
شپنا (پالایش نفت اصفهان) برخلاف روز گذشته که شاهد ورود پول حقیقی بود امروز در پایان معاملات بیشترین خروج پول حقیقی را داشت و همچنین با ۳۶۱ واحد منفی از نماد‌های تاثیرگذار بر افت شاخص بود.
سهامدارانی که بعد از یک سال از فروش هنوز این صندوق را نگهداری کرده اند، الان زیان ۲۰ درصدی را متحمل شده‌اند.
نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با افت ۰.۸۴ درصدی و نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا) کاهش ۱.۴۳ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با رشد ۱.۸۶ درصدی و شبندر (پالایش نفت بندرعباس) با کاهش ۰.۴۸ درصدی امروز را به پایان رساندند.


ارزش پالایشی یکم ۲۴ شهریور ۱۴۰۰

امروز چهارشنبه ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۰.۸۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۹۷۸ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۹۸۹ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۱.۸۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۸۹۹ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

به کانال تلگرامی  «بورس فوری » بپیوندید
t.me/boursfoori

0 نظر:

نظر بدهید