ارزش پالایش ۲۸ شهریور  پایداری پالایش در مدار نزولی
صندوق پالایش یکم، امروز دردومین روز هفته جاری باز هم منفی به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۱.۴۱ درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل ۷۵ هزار و ۶۰۰ ریال معامله شد.

به گزارش بورس فوری، امروز شپنا، شبندر و شتران منفی و متعادل معامله شدند و شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با ریزش ۲۹ هزار و ۷۴۱ واحدی در سطح یک میلیون و ۴۲۰ هزار واحد قرار گرفت و همراه آن دوصندوق دولتی پالایش و دارایکم نیز با افت قیمت همراه بودند. در معاملات امروز بیشترین خروج پول حقیقی به سهام شپنا (پالایش نفت اصفهان) تعلق داشت که ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی آن ۳۱ میلیارد تومان بود. پس از شپنا، شبندر (پالایش نفت بندرعباس) بیشترین خروج پول حقیقی را داشت و و پالایش بیشترین ارزش معاملات را از آن خود کرد.
سهامدارانی که بعد از یک سال از فروش هنوز این صندوق را نگهداری کرده اند، الان زیان ۲۴ درصدی را متحمل شده‌اند.
نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با افت ۲.۲۵ درصدی و نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا) کاهش ۲.۳۱ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با کاهش ۰.۱۶ درصدی و شبندر (پالایش نفت بندرعباس) با کاهش ۱.۱۷ درصدی امروز را به پایان رساندند.


ارزش پالایشی یکم ۲۸ شهریور ۱۴۰۰

امروز یکشنبه ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۱.۴۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۵۶۰ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۰.۰۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۶۶۲ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

به کانال تلگرامی  «بورس فوری » بپیوندید
t.me/boursfoor

0 نظر:

نظر بدهید