ارزش پالایش یکم ۱۲ مهر
صندوق پالایش یکم، امروز در سومین روز هفته مثبت به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۰.۰۵ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل ۷۹ هزار و ۹۴۰ ریال معامله شد،

به گزارش بورس فوری، امروز شاخص کل با روند رو به رشد سومین روز در هفته جاری را آغاز کرد و نماد شپنا منفی و متعادل و نماد‌های شبریز و شتران نیز با گرایشی مثبت و متعادل در شروع بازار ظاهر شدند و شپنا جزو بزرگان شاخص‌ساز بورس امروز بودکه از نماد‌هایی بود که بیشترین تأثیر در شاخص داشت.
در ادامه همراه با رشد شاخص بورس صندوق پالایش و دارایکم صعودی به اتمام رسیدند و شپنا» و «شبندر» بیشترین تاثیر را در رشد شاخص کل بورس داشتند.

سهامدارانی که بعد از یک سال از فروش هنوز این صندوق را نگهداری کرده اند، الان زیان ۲۰ درصدی را متحمل شده‌اند.
نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با رشد ۰.۵۲ درصدی و نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا) افزایش ۳.۰۱ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با افزایش ۲.۳۷ درصدی و شبندر (پالایش نفت بندرعباس) با افزایش ۲.۵۸ درصدی امروز را به پایان رساندند.


ارزش پالایشی یکم ۱۲ مهرماه ۱۴۰۰

امروز دوشنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۰.۰۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۹۹۴ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۹۹۷ هزار تومان افزابش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۰.۱۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۳ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

به کانال تلگرامی  «بورس فوری » بپیوندید
t.me/boursfoori

0 نظر:

نظر بدهید