داریا همراه قهرمان شد
شرکت «داریا همراه پایتخت» نماینده گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ در ایران، حامی مالی فیلم قهرمان، جدیدترین ساخته اصغر فرهادی برای اکران آن در سینماهای ایران شد. این فیلم از اواخر هفته گذشته در سینماهای سراسر جهان به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش بورس فوری، اصغر فرهادی، یکی از نام‌آشناترین کارگردانان ایرانی است که در سال‌های گذشته توانسته سینما و فرهنگ ایران را از مرزهای جغرافیایی فراتر ببرد و در فستیوال‌های بین‌المللی، هنر ایران را به نمایش بگذارد. تازه‌ترین اثر فرهادی، به نام «قهرمان» برای اولین بار در تیر ماه امسال در جشنواره بین المللی فیلم کن، به نمایش درآمد. این فیلم در همان ابتدا با استقبال بی‌نظیر تماشاگران و منتقدان رو‌به‌رو شد و توانست جایزه بزرگ هیئت داوران را از آن خود کند. امیر جدیدی، محسن تنابنده و سحر گلدوست با بازی خوب خود و جلب نظر منتقدان، قهرمان را به آمار ۱۰۰ درصد در وبسایت راتن تومیتوز رساندند. کنار هم قرار گرفتن افرادی مثل هایده صفی‌یاری، سارینا فرهادی، فرشته صدر عرفایی، علی قاضی و... تیمی را تشکیل داده است که قهرمان را نه فقط به کن بلکه به اسکار هم رسانده است. «قهرمان» که به عنوان نماینده ایران در رقابت اسکار حضور پیدا کرده است، از پنجم آبان ماه و همزمان با اکران بین المللی، در سینماهای کشور اکران شده است.

داریا همراه پایتخت که همواره با روحیه حمایت‌گری در کنار ورزشکاران و هنرمندان کشورمان بوده است، این بار نیز با حمایت مالی از فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی، آن را برای پخش از سینماهای کشور آماده خواهد کرد. داریا، در کنار کمپانی‌های بزرگ جهانی مثل آمازون، ممنتو پیکچرز و لاکی رد، کمک می‌کند تا علاقه‌مندان به سینما بتوانند این اثر تازه‌ فرهادی را بر پرده سینما تماشا کنند.

از پنجم آبان می‌توانید با حضور در سینماهای کشور و تماشای فیلم «قهرمان» ضمن حمایت از هنر ایرانی، بار دیگر و در عرصه‌ای متفاوت، با داریا همراه شوید.

0 نظر:

نظر بدهید