سود «ومهان» یک روز پس از برگزاری مجمع در جیب سهامداران
شرکت گروه توسعه مالی مهرآیندگان در راستای صیانت از حقوق سهامداری و استفاده از بستر سجام اعلام کرده است برای نخستین بار یک روز پس از برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه سود نقدی را از طریق سامانه سجام به حساب سهامداران پرداخت می‌کند.

به گزارش بورس فوری، شرکت گروه توسعه مالی مهرآیندگان در راستای تحقق یکی از اصول حاکمیت شرکتی و نیز ارج نهادن به حقوق سهامداران، درنظردارد تا سود نقدی مربوط به تمام سهامدارانی که کمتر از یک درصد از مجموع سهام شرکت ( از ۱ تا ۳۰،۰۰۰،۰۰۰ برگ سهم) را در اختیار دارند، در کمترین زمان ممکن و تنها یک روز پس از برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه از طریق سامانه سجام به حساب سهامداران پرداخت کند. رویدادی که امید است تا سایر شرکت‌ها نیز با الگوبرداری از آن به یکی از چالش‌های همیشگی سرمایه‌گذاران خاتمه دهند.

مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ شرکت گروه توسعه مالی مهرآیندگان (ومهان) ۲۸ خرداد ماه سال جاری در دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

تمامی سهامداران شرکت می‌توانند با همراه داشتن مدارک احراز هویت و معرفی‌نامه (برای نمایندگان مربوط به سهامداران حقوقی) در جلسه حضور به‌هم‌رسانند. همچنین سهامداران می‌توانند از طریق سایت شرکت به این نشانی و یا این لینک نسبت به مشاهده آنلاین مجمع اقدام کنند.

این اقدام در نحوه پرداخت سود نقدی مزایای بسیاری به‌همراه دارد؛ از جمله این موارد می‌توان به برطرف شدن دغدغه‌های ناشی از خواب‌ سرمایه سهامداران نزد شرکت‌ها اشاره کرد، موضوعی که خود مانع بهره‌مندی حداکثری سرمایه‌گذاران از فرصت‌های جذاب سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه می‌شود.

به کانال تلگرامی  «بورس فوری » بپیوندید
t.me/boursfoor
 

0 نظر:

نظر بدهید