مرحله نخست سود سهام عدالت تا پایان آذرماه پرداخت می‌شود؟
مشاور رییس سازمان بورس اوراق بهادار در امور سهام عدالت گفت: همه تلاش‌ها این است که سود سهام عدالت در زمان مقرر پرداخت شود و شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت که مجامع آنها برگزار شده و پرداخت سودشان طبق جدول زمان‌بندی تا پایان آذر است، موظف به پرداخت سود خود در زمان مقرر هستند.

به گزارش بورس فوری،به دنبال وعده‌های داده شده از سوی مسوولان در راستای پرداخت مرحله نخست سود سهام عدالت تا پایان آذر ماه به حساب دارندگان این سهام، اقدامات لازم در راستای اجرای حتمی این وعده در دستور کار قرار گرفت.
افزایش ۲ برابری سود سهام عدالت نسبت به سال گذشته و نیز پرداخت آن تا زمان اعلام شده مورد تاکید وزیر امور اقتصادی و دارایی قرار گرفته بود که این امر انتظار سهامداران را برای واریزی سود سهام عدالت تا پایان ماه جاری افزایش داد، این در حالی است که رییس سازمان خصوصی‌سازی در چند روز گذشته صحبت‌هایی را مبنی بر تاخیر این واریزی تا اواسط دی‌ماه مطرح کرد و این خبر تاکنون حاشیه‌های زیادی را با خود به همراه داشته است.
در ادامه مطرح شدن چنین صحبتی و نیز واکنش مشمولان سهام عدالت نسبت به این خبر «پیمان حدادی»، مشاور رییس سازمان بورس اوراق بهادار در امور سهام عدالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به جزییات زمان واریزی سود سهام عدالت اشاره کرد و گفت: همه تلاش ما این است که سود سهام عدالت در زمان مقرر پرداخت شود، شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت که مجامع آنها برگزار شده و پرداخت سود آنها طبق جدول زمان‌بندی باید تا پایان آذر ماه پرداخت شود، موظف به پرداخت سود خود در زمان مقرر هستند.
وی ادامه داد: اگر این شرکت‌ها سود سهام عدالت را پایان هفته جاری پرداخت نکنند، هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت‌ها به کمیته تخلفات سازمان بورس دعوت خواهند شد.
حدادی خاطرنشان کرد: به طور حتم به منظور تسریع در فرآیند پرداخت سود سهام عدالت، اسامی این شرکت‌ها منتشر می‌شود تا سهامداران با شرکت‌هایی که نسبت به حقوق سهامداران سهام عدالت بی‌توجه هستند آشنا شوند.

0 نظر:

نظر بدهید