اعطای سهام عدالت به جاماندگان مشروط شد
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: اگر ایراد هیئت تطبیق مجلس رفع شود، امکان تخصیص سهام برای مشمولان تا پایان امسال وجود دارد.

به گزارش بورس فوری،حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص اینکه آیا زمان اعطای سهام عدالت به جاماندگان تا پایان سال نهایی خواهد شد،گفت:در این زمینه هیئت تطبیق مجلس ایراداتی را گرفته و با ایراد هیئت تطبیق مجلس عملا آیین نامه‌ای که هیئت وزیران تصویب کرده است باید به تصویب شورای عالی سیاست‌های اصل ۴۴ برسد، در غیر این صورت امکان تخصیص سهام وجود ندارد.
او  افزود: اگر جلسه شورای عالی سیاست‌های اصل ۴۴ که از سه قوه در آن عضو هستند ( البته امسال تنها یکبار جلسه آن‌ها تشکیل شده است) تا پایان سال تشکیل شود و فرصتی اگر باقی بماند، امکان تخصیص سهام عدالت به جاماندگان وجود دارد.
قربان زاده در خصوص چرایی تاخیر در عملیاتی شدن طرح اعطای سهام عدالت به جاماندگان گفت: ما در تاریخ ۲۲ خرداد امسال پیشنهاد خود را ارائه کردیم و بخشی در دولت، کمیسیون‌ها و نهایت در رفت و برگشت معاونت حقوقی ریاست جمهوری معطل ماند و در آخر نیز در هیئت تطبیق مجلس مورد ایراد واقع شد که همه این موارد سبب تاخیر این روند شده است.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی ادامه داد: به هر حال اگر شورای عالی سیاست‌های اصل ۴۴ تشکیل جلسه دهد و ایراد هیئت تطبیق مجلس رفع شود، امکان تخصیص سهام برای مشمولان کمیته امداد و بهزیستی حدود ۳.۵ میلیون نفر تا پایان امسال وجود دارد.

0 نظر:

نظر بدهید