۲۰ جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی
«شانس به توان دوستی» نام کمپین بزرگی است که بلوبانک در حال برگزاری آن است.

به گزارش بورس فوری، این کمپین از اوایل اسفندماه برگزار شد که طی آن کاربران این نئوبانک تنها با افزایش موجودی حساب خود می‌توانستند یکی از ۵۰ جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی مرحله نخست را برنده شوند. در این مرحله کاربران با تنها ۱۰۰ هزار تومان افزایش موجودی وارد قرعه‌کشی می‌شدند و به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان، هر روز یک امتیاز دریافت می‌کردند. قرعه‌کشی «شانس به توان دوستی» روز ۲۵ اسفند با معرفی ۵۰ برنده خوش شانس این مرحله به پایان رسید.   

سورپرایز بعدی بلوبانک این است که مبلغ جایزه‌ها به بهانه ۰۲/۰۲/۰۲، دو برابر شده‌اند. در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ این نئوبانک بنا دارد که ۲۰ جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی به برندگان اهدا کند. 

کمپین بعدی بلوبانک «شانس به توان دوستی۲» از ۲۵ اسفند آغاز می‌شود و تا پایان روز اول اردیبهشت ادامه پیدا می‌کند. در این مرحله تمامی امتیازات مرحله قبلی صفر می‌شود و کاربران این بانک برای ورود به کمپین باید موجودی حساب خود را حداقل ۲۰۰ هزار تومان افزایش دهند تا شانس خود را برای برنده شدن بالاتر ببرند.

در پایان هر روز به ازای هر ۲۰۰ هزار تومان، یک امتیاز به جمع امتیازات شما افزوده می‌شود. این امتیاز در روزهای تعطیل رسمی (پنجشنبه‌، جمعه و تعطیلات رسمی) دو برابر می‌شود.            

همانند مرحله قبل، موجودی حساب دوستانی که به بلوبانک دعوت کرده‌اید باعث افزایش امتیازات شما می‌شود. براین اساس در صورتی که موجودی حساب دوستان دعوت شده شما حداقل ۲ میلیون تومان یا بیشتر از آن باشد، برای هر روز آن پنج امتیاز به جمع امتیازات شما اضافه می‌شود.     

به عنوان مثال اگر کاربری موجودی حسابش حداقل ۲۰۰ هزار تومان باشد و تعداد ۲۰ نفر از دوستان خود را دعوت کرده باشد که موجودی حساب آن‌ها حداقل ۲ میلیون تومان است و حساب خود را هم ۲۰۰ هزار تومان شارژ کند، در همان روز اول کمپین ۱۰۲ امتیاز خواهد داشت. ۲ امتیاز برای ۴۰۰ هزار تومان موجودی و ۱۰۰ امتیاز برای ۲۰ کاربر دعوت شده‌ای که موجودی حسابی مساوی یا بیش از ۲ میلیون تومان دارند.        

هر چقدر موجودی حساب شما تا روز قرعه‌کشی بیشتر باشد؛ شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت. امتیازات کسب‌ شده در پایان هر روز محاسبه شده و در بخش بلوکلاب به نمایش درمی‌آید. برای مشاهده امتیازات روزانه‌تان کافیست به منوی «تنظیمات» اپلیکیشن مراجعه کرده و در این بخش گزینه «بلوکلاب» را انتخاب کنید. برای مشاهده این بخش لازم است تا اپلیکیشن بلوبانک خود را به نسخه 2.5 به‌روزرسانی کنید.              

مراسم قرعه‌کشی و معرفی برندگان مرحله دوم کمپین قرعه‌کشی بلوبانک روز ۰۲/۰۲/۰۲ برگزار می‌شود. در پایان کمپین قرعه‌کشی «شانس به توان دوستی۲» به ۲۰ کاربر خوش‌شانس بلوبانک ۲۰۰ میلیون تومان جایزه اهدا می‌شود.    

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، شروع کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی کاملا آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.      

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا نصب اپلیکیشن بلوبانک، به نشانی https://blubank.com مراجعه کنید.      

0 نظر:

نظر بدهید