آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
قیمت بیت‌کوین دوباره کاهش می‌یابد زیرا گاوها در تلاش برای رساندن آن به سطح ۳۰ هزار دلار هستند.

به گزارش بورس فوری، به نقل از کریپتو، قیمت بیت‌کوین توانست بیشتر از سطح مقاومت ۲۸ هزار و ۵۰۰ دلار بالاتر رود و برای رسیدن به سطح بالاتر از سطح ۲۸ هزار و ۸۰۰ دلار و ۲۹ هزار دلار تلاش کرد.

اوج نوسان اخیر نزدیک به ۲۸هزار و ۵۹۵ دلار قبل از اصلاح نزولی شکل گرفت. قیمت به زیر سطح حمایت ۲۸ هزار و ۲۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته کاهش یافت و خرس‌ها قیمت را به زیر منطقه حمایتی ۲۸ هزار دلار رساندند. قیمت پایین نزدیک به ۲۷ هزار و ۵۷۸ دلار تشکیل شده است و قیمت اکنون در حال تثبیت زیان است.

مقاومت فوری نزدیک به سطح ۲۷هزار و ۸۲۰ دلار است که نزدیک به سطح ۲۳.۶درصد فیب (فیبوناچی) اصلاحی حرکت نزولی از ۲۸هزار و ۵۹۵ دلار به پایین ۲۷هزار و ۵۷۸ دلار است.

مقاومت اصلی بعدی نزدیک منطقه ۲۸ هزار و ۱۰۰ دلار و خط روند است که نزدیک به سطح ۵۰ درصد فیب اصلاحی حرکت نزولی از نوسان ۲۸هزار و ۵۹۵ دلار به پایین ۲۷هزار و ۵۷۸ دلار است. اکنون مقاومت اصلی نزدیک به ۲۸هزار و ۸۰۰ دلار در حال شکل‌گیری است. حرکت واضح به بالای سطح ۲۸هزار و ۸۰۰ دلار ممکن است قیمت را به سمت مقاومت ۲۹هزار و ۲۰۰ دلاری هدایت کند. هر سود بیشتر ممکن است نیاز به آزمایش منطقه مقاومت ۳۰هزار دلاری داشته باشد.

اگر قیمت بیت‌کوین نتواند مقاومت ۲۸هزار و ۱۰۰ دلاری را از بین ببرد، ممکن است کاهش دیگری را آغاز کند. حمایت فوری در نزولی، نزدیک به منطقه ۲۷هزار و ۶۰۰ دلار است.

حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۷هزار و۵۰۰ دلاری است. شکست نزولی به زیر سطح حمایت ۲۷هزار و ۵۰۰ دلاری ممکن است جرقه نزول جدیدی را ایجاد کند. پشتیبانی اصلی بعدی نزدیک به سطح ۲۷هزار دلار است که در زیر آن قیمت ممکن است ۲۶هزار و ۶۰۰ دلار آزمایش شود.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۱۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۴۱ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۶.۲۳ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۱۷ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳.۶۷ میلیارد دلار است که ۱۲.۱۹ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۳.۶۸ میلیارد دلار است که ۱۰.۹۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۲۹.۴۱ میلیارد دلار است که ۸۷.۳۴ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۸:۲۸ به وقت شرقی)

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۲۷ هزار و ۶۹۴.۴۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۶۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۸۵ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۷۷۶.۹۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۰۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۶۳ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۰.۹۹۹۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۵ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۳۰۹.۸۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۸۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۶۸ درصد کاهش

۵- یو اس دی کوین

قیمت: ۰.۹۹۹۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

0 نظر:

نظر بدهید