شاهین ۳۰ میلیون تومان ارزان شد!
قیمت خودرو امروز نیز نوساناتی را تجربه کرد. در ادامه به آخرین تغییرات قیمت خودروها در روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اشاره خواهیم کرد.

به گزارش بورس فوری،بر اساس آخرین معاملات حقیقی روز بازار و لیست قیمت روز خودرو در سایت همراه مکانیک، امروز خودرو‌های داخلی و چینی در بیشتر مدل‌ها با کاهش قیمت روبرو بوده‌اند.

 در بازار محصولات ایران خودرو، هاچ بک قدیمی اما پرطرفدار ایران‌ خودرو، پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ امروز به قیمت ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.
تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ هم که روزهاست در کانال یک میلیارد تومانی جاخوش کرده است، امروز به قیمت ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.
امروز قیمت سورن پلاس مدل ۱۴۰۲ (با رینگ و مانیتور) به ۶۹۵ میلیون تومان رسید. این در حالی است که قیمت این خودرو در اوایل سال جاری به بیش از ۷۸۰ میلیون تومان هم رسیده بود.

 در بین محصولات سایپا، بیشترین کاهش قیمت مربوط به خودرو شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ است که حدود ۳۰ میلیون تومان ارزان شد و ۶۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است. قابل ذکر است که در اواسط فروردین قیمت این خودرو به ۷۵۰ میلیون تومان رسیده بود. 


خودروی صندوقدار جمع‌و‌جور سایپا، ساینا S مدل ۱۴۰۲ هم که روزهای گذشته به قیمت ۴۴۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شد، امروز ۴۱۵ میلیون تومان قیمت دارد.
مدل‌های صفر کیلومتر پراید ۱۳۱ مدل ۱۳۹۹، امروز با قیمت ۳۶۵ میلیون تومان به خریداران واگذار می‌شود و مدل هاچ‌بک این خودرو، پراید ۱۱۱ مدل ۱۳۹۹، امروز برچسب قیمت ۳۸۰ میلیون تومانی را نشان می‌دهد.

برای مشاهده لیست کامل قیمت خودرو داخلی روی لینک کلیک کرده و آخرین قیمت صفر خودروهای داخلی برای تمام مدل‌ها را مشاهده کنید.

شاسی بلند تازه وارد بازار، فونیکس تیگو ۸ پرومکس مدل ۱۴۰۱ که در هفته های گذشته در زمینه افزایش قیمت یکه‌تازی کرده بود، امروز به قیمت ۳ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان معامله می‌شود.
خودروی خوش‌چهره فونیکس آریزو ۶ پرو مدل ۱۴۰۱ شرکت مدیران خودرو، امروز به قیمت ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان در بازار عرضه شده است. جک S5 اتوماتیک فیس جدید مدل ۱۴۰۲ هم برچسب قیمتی ۱ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومانی را نشان می‌دهد.
پیش‌بینی بازار خودرو
برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که اعلام خبر عرضه ۵۰ هزار خودروی ثبت‌نامی در سامانه یکپارچه خودرو تا پایان همین هفته، سیگنال جدیدی را به بازار فرستاده است و بر همین اساس، قیمت برخی خودروها کاهشی شده است.
در بحث خودروهای وارداتی، بنابر ادعای سخنگوی وزارت صمت، سال گذشته مجوز واردات ۱۰۰ هزار خودرو در اختیار بود که به علت تاخیر در اخذ مجوزهای قانونی به سال جاری موکول شد. در سال جاری هم مجوز واردات ۱۰۰ هزار خودرو در اختیار است که تجمیع این دو مجوز، عدد ۲۰۰ هزار دستگاه می‌شود.
سخنگوی وزارت صمت در همین زمینه افزود، شیوه‌ای که دولت سیزدهم اتخاذ کرده تمامی خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه فروش، عرضه خواهند شد. در این سامانه، سود واردکننده کاملا شفاف و محدود است. زمان عرضه و تحویل خودرو به مشتری نیز مشخص شده و واردکننده در صورت هرگونه تاخیر، مکلف به جبران است.
منبع قیمت خودرو: همراه مکانیک 

0 نظر:

نظر بدهید