غریب‌آبادی پُست گرفت
موسی‌پور، نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی کاظم غریب‌آبادی را به سمت رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب کرد.

به گزارش بورس فوری، متن حکم صادره به شرح زیر است:
برادر ارجمند جناب آقای دکتر غریب آبادی (دام عزه)
سلام علیکم؛
پیروزی انقلاب اسلامی و استقرارنظام مردم سالاری دینی، نظم ظالمانه حاکم بر جهان را به چالش کشیده و راهی نو پیش روی بشریت نهاد. مسیری که با منافع راهبردی استکبار جهانی به ویژه زیادی‌خواهی‌های آمریکای جنایتکار در تضاد بوده و مبانی فکری و عملکرد غاصبانه آنان را به چالش کشید.
نظام سلطه در مواجهه با این پدیده الهی مبتنی بر اندیشه نوین سیاسی از تمامی ساحت‌های جنگ سخت و نرم و همه ابزارهای سیاسی، نظامی، اقتصادی و تبلیغاتی و ترور، تحریم و تحمیل جنگ بهره گرفت. اما این بنیان مرصوص در تمامی مصاف‌های نابرابر با تکیه بر رهبری‌های حکیمانه امامین انقلاب و قدرت مردم و فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت، دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام ساخت.
بی‌تردید بازخوانی حوادث مهم تاریخ  انقلاب اسلامی ایران و تبیین کارنامه سیاه و ننگین حقوق بشر آمریکایی در تثبیت حقانیت و هویت‌بخشی مناسبات بین نسلی بسیار مهم بوده و چهره پلید استکبار و حقوق بشر و دموکراسی غربی را آشکارتر می‌سازد.

لذا با عنایت به وظیفه و رویکرد و سیاست‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دربرگزاری مناسبت‌ها، بزرگداشت ایام‌الله و اهتمام به روشنگری حقایق، روایتگری و جهاد تبیین به‌ویژه در خصوص حقوق بشر، به‌ مثابه بنیادی‌ترین حق انسانی از یک سو و افشای جنایت‌های آمریکا به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ترین ناقضان حقوق بشر و ایجادکننده ناامنی و کشتار مردم بی‌گناه از سوی دیگر و بزرگداشت سالگرد شهدای فاجعه هفتم‌تیر؛ جناب‌عالی را که بحمدالله دارای تجارب ارزنده و صلاحیت‌های علمی و عملی هستید به‌عنوان «رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر» سال ۱۴۰2 منصوب می‌‌نمایم.
امید است با تشریک مساعی، هم‌افزایی و بهره ‌مندی از ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های علمیه، سازمان‌ها، مراکز علمی پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی، شبکه‌های گسترده مردمی، سازمان‌های مردم‌نهاد، ظرفیت‌های مراکز هنری و هنرمندان متعهد، دانشگاه‌ها و فرهیختگان و فرزانگان، گام‌های مؤثر و جدی را برداشته و در تبیین و پاسداشت این وقایع مهم تاریخی موفق و مؤید باشد.
مزید توفیقات شما را در پرتو توجهات حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) از خداوند متعال مسألت دارم.
محمدحسین موسی‌پور
نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

0 نظر:

نظر بدهید