رشد بیش از ۵۰ درصدی نماد بانک دی در سال ۱۴۰۲
بررسی آخرین وضعیت نماد دی در بازار سرمایه از رشد بیش از 50 درصدی آن در سال 1402 حکایت دارد؛ رشدی که سود قابل توجهی را نصیب سهامداران کرده است.

به گزارش بورس فوری به نقل از شهر بورس، سهام بانک دی که حدود یک سال پیش پس از حواشی بسیار زیاد نهایتاً بازگشایی شد، حالا روند رو به رشدی را به خود گرفته است.
طی روزهای گذشته و با توجه به افتی که کلیت بازار سرمایه تجربه کرد، سهام بانک دی نیز با افت مواجه شد.
این افت در حالی اتفاق افتاد که نماد «دی» از ابتدای سال جاری رشد نزدیک به ۱۲۰ درصدی داشت و این روند صعودی توانست سود بسیار قابل توجهی را نصیب سهامداران کند.
با توجه به رشد قابل توجه نماد «دی» در بازار سرمایه، به عقیده کارشناسان اصلاح تکنیکالی دور از ذهن نبود. در این بین، افت شدید بازار سرمایه نیز با این اتفاق مقارن شد.
طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته گذشته، بورس تهران یکی از سنگین‌ترین افت‌های روزانه خود در دو روز متوالی را تجربه کرد. در این دو روز، شاخص کل بیش از ۲۰۰ هزار واحد افت داشت که همزمان با افت کلیت بازار، نماد دی نیز علی رغم حمایت سفت و سخت حقوقی، دچار اصلاح قیمتی شد.
با وجودِ افت نماد دی طی روزهای اخیر، این نماد همچنان یکی از سودسازترین‌های بازار سرمایه طی ماه‌های اخیر بوده است.
در حال حاضر و حتی با وجودِ افت‌های اخیری که سهام بانک دی همگام با سایر نمادهای بازار تجربه کرده، سودسازی این نماد در سال جدید به بیش از ۵۰ درصد می‌رسد.

آخرین وضعیت نماد دی | رشد بیش از 50 درصدی در سال 1402
وضعیت تکنیکالی «دی»

نماد بانک دی پس از رالی صعودی ۲۴۰ درصدی در شش ماه اخیر با برخورد به مقاومت ۱۹۵ تومان با افت ۲۰ درصدی در هفته گذشته مواجه شد و این اصلاح قیمت لازمه‌ای برای ادامه روند صعودی است.
انتظار می‌رود با نزدیک شدن نماد دی به محدوده ۱۴۵ و ۱۲۵ تومان روند اصلاحی سهم به اتمام رسیده و شاهد بازگشت نماد به روند صعودی باشیم.
توصیه می‌شود سهامداران از فروش هیجانی نماد خودداری کرده و با پایبندی به استراتژی مدیریت ریسک و سرمایه، به معامله نماد دی اقدام کنند.

0 نظر:

نظر بدهید