ترغیب مردم برای سرمایه‌گذاری در بورس با تصمیمات منطقی کارساز است
محمدحسن آصفری گفت: برخی اقدامات مثبت در راستای رونق بخشی به بازار سرمایه ضمن اینکه موجب کاهش تورم و ایجاد ثبات در اقتصاد کشور می‌شود بلکه مشارکت سرمایه‌گذاران را برای حضور پررنگ در بازار بورس فراهم‌تر می‌کند.

به گزارش بورس فوری،محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس 

گفت: اقدام سازمان درباره واریز سود مجامع حداکثر تا چهار ماه ضمن اینکه اعتماد سهامداران و مردم را به بازار سرمایه بیش از پیش افزایش می‌دهد به جذب سرمایه‌گذاری‌ها هم کمک خواهد کرد.

وی عنوان کرد: مردم به جای اینکه سرمایه و پول خود را در بانک ها سپرده‌گذاری کنند وارد بازار سرمایه کرده و در مدت زمان تعیین شده هم سودهای خود را دریافت می‌کنند و این موضوع به طور حتم مسابقه بین بانک‌ها برای دریافت سرمایه‌های مردم را از بین می‌برد.

نماینده خانه ملت ادامه داد: برخی اقدامات مثبت در راستای رونق بخشی به بازار سرمایه ضمن اینکه موجب کاهش تورم و ایجاد ثبات در اقتصاد کشور می‌شود بلکه مشارکت سرمایه‌گذاران را برای حضور پررنگ در بازار بورس فراهم‌تر می‌کند.

آصفری خاطرنشان کرد: واریز سود مجامع تا حداکثر چهار ماه به نفع مردم بوده و دیگر به پایان سال موکول نمی‌شود و همچنین باعث ترغیب مردم برای سرمایه‌گذاری در بورس می‌شود.

0 نظر:

نظر بدهید