آموزش گام به گام بورس اوراق بهادار (قسمت ۸۸)/ آشنایی با سایت های مرجع بورس در ایران
در آموزش گام به گام بورس اوراق بهادار، گام به گام همراه شما خواهیم بود و به اصلی‌ترین ابهامات ورود به بازار جذاب بورس پاسخ خواهیم داد:

آشنایی با سایت های مرجع بورس در ایران

 مفاهیم و مسائل بسیاری وجود دارند که هر سرمایه گذاری برای ورود به بازارهای مالی، باید تا حدودی با آن‌ها آشنایی داشته باشد.

این روزها که کار در بازار بورس ایران رونق گرفته است و هرکسی با هر میزان دانش و تجربه‌ای وارد میدان می‌شود، دسترسی به منابع و مراجعی که اطلاعاتی صحیح و قابل اطمینان را عرضه کنند، از اهمیت بالایی برخوردار است؛ به خصوص که این روزها، افراد زیادی با دست‌آویز قرار دادن داغی بازار و ارائه اطلاعات بدون پشتوانه از علاقه‌مندان سو استفاده کرده و برای کانال‌ها و پروفایل‌های شخصی خود، جذب ممبر و فالور می‌کنند.

برخی دیگر هم از سادگی مردم بهره گرفته و با دانشی سطحی و محدود خودشان را استاد بازار بورس معرفی می‌کنند. در این مقاله سایت های مرجع بورس در ایران را به شما معرفی می‌کنیم. حالا سوال پیش خواهد آمد که :

در این آشفته بازاری که به هیچ کس و هیچ جایی اعتبار و اطمینانی نیست، چگونه به اطلاعات صحیح و قابل اعتماد دسترسی داشته باشیم؟

در ادامه این مطلب از آموزش بورس به معرفی چند سایت و پایگاه تایید شده و مرجعی خواهیم پرداخت که قابل اطمینان‌ترین اطلاعات، اخبار و آمار بازار بورس را در اختیار شما قرار می‌دهند.

سایت مدیریت فناوری بورس تهران (tsetmc.com)

اولین و مهم‌ترین سایتی که هر سرمایه گذار باید با آن آشنایی داشته باشد، Tsetmc سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران است. در حال حاضر Tsetmc به عنوان پرکاربردترین سایت ایرانی برای فعالان بورس شناخته می‌شود و حجم زیادی از اطلاعات را به صورت مرتب و طبقه بندی شده به مخاطبان خود ارائه می‌کند؛ اطلاعاتی دقیق و لحظه به لحظه از آمارهای معاملاتی، شاخص‌ها، صندوق‌ها، بورس اوراق بهادار، فرابورس، صنایع برتر، میزان عرضه و تقاضای هر سهم، ریز جزئیات هر سهم و نماد، اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال و شرکت‌هایی که درگیر بیشترین تاثیر و نوسان هستند. امکان ارزشمندی که در سایت Tsetmc تعبیه شده، امکان فیلترنویسی و کسب اطلاعات اختصاصی و مورد نظر خودمان است. علاوه بر این، سایت مدیریت فناوری بورس تهران، پیام‌های ناظر بازار که شامل عرضه، توقف و بازگشایی سهام و نمادهاست را اعلام خواهد کرد.

 

سایت مدیریت فناوری بورس تهران (tsetmc.com)


منبع: سیگنال

به کانال تلگرامی  «بورس فوری » بپیوندید
t.me/boursfoori

0 نظر:

نظر بدهید