تحلیل تکنیکال «وتجارت»
تحلیل تکنیکال وتجارت از گروه بانکی در آخرین بروزرسانی 18 مرداد 1402، در ادامه تحلیل روزانه نمادهای بورسی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش بورس فوری،نماد وتجارت در روند صعودی قرار گرفته و در حال معامله است. از نظر تحلیل تکنیکال، ما شاهد واکنش این نماد به محدوده مقاومتی سقف کانال بودیم. در این اصلاح قیمتی، نماد وتجارت حدود ۳۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است. اما در حال حاضر، نماد وتجارت به محدوده حمایتی کف کانال رسیده است که می‌تواند خبر خوبی برای سهامداران وتجارت باشد.

براساس تحلیل‌های انجام شده، ۲۱۰ و سپس ۱۹۰ تومان به عنوان محدوده‌های احتمالی حمایتی مد‌نظر قرار می‌گیرند. همچنین، ۲۶۵ و ۳۴۰ تومان نیز ناحیه مقاومتی برای نماد وتجارت خواهد بود.

تحلیل تکنیکال وتجارت


 

تحلیل تکنیکال وتجارت | ۲۴ تیر ۱۴۰۲

نماد وتجارت از آبان ماه سال گذشته تاکنون در یک روند صعودی مستمر قرار داشته که این رشد، سود ۱۶۰ درصدی را برای سهامداران این نماد به ارمغان آورده است.

این روند مثبت همچنان ادامه خواهد یافت و استراحت قیمتی در طول ماه‌های اخیر، به منظور حفظ پایداری و آماده سازی برای ادامه روند صعودی به حساب می‌آید.

در آینده نیز باید توجه داشت که نواحی ۲۳۰ و ۲۱۰ تومان محدوده حمایتی قوی برای نماد وتجارت خواهد بود و احتمال بازگشت قیمت از این نواحی زیاد است.

همچنین، نواحی ۲۹۰ و ۳۳۰ تومان به عنوان اهداف قیمتی برای این نماد در نظر گرفته شده است.

تحلیل تکنیکال وتجارت منبع: شهر بورس

0 نظر:

نظر بدهید