محسن رضایی: می‌خواهم ظرف ۸ سال حداقل ۲۰ سال ایران را پیش ببرم
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به بیان توضیحاتی درباره برنامه‌هایش در دولت آینده پرداخت.

به گزارش بورس فوری،قیه به مواجهه با انقلاب ما آمدند و هیچ‌وقت ندیدند چرا ایستادگی مردم ایران آنقدر طولانی است. در محاصره اقتصادی امیدوار بودند ایستادگی ایران را بشکنند. ما با ضعیف‌ترین دولت و ناکام‌ترین دولت روبروی آمریکا قرار گرفتیم. این دولت ضعیف‌ترین دولت از ابتدای انقلاب بوده، اما مردم ایستادگی کردند. بدتر از این کرونا، بورس و تورم؟ ملت ایران ناراضی است، اما می‌داند که باید از درون خودش اصلاح کند و فعلا مردم با تحمل مشکلات، ایستادگی کرده و دولت ما به کمک مردم خواهد آمد و ایستادگی ملت ایران برای پیشرفت است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: وقتی رژیم بعث عراق شروع به موشک‌باران ایران کرد یک تیم برای خرید موشک، یک تیم برای آموزش موشک و تیمی برای کمک‌های موشکی ایجاد کردیم. تعدادی موشک با تیمی از لیبی وارد ایران شدند و گروهی برای آموزش به سوریه و گروهیبرای  آگاهی از تولید به کره شمالی رفتند.

رضایی افزود: اگر این کار را در خودروسازی انجام می‌دادیم، پیشرفت کرده بودیم. در شرایط تحریم برخی بنگاه‌های ما فناوری‌های پیشرفته را وارد ایران کردند؛ چرا این اتفاق را به فرهنگ عمومی تبدیل نکنیم؟ در زمانی که در سپاه بودم پیشرفت‌های مهم ما به جایی رسید که به ما می‌گفتند تکنولوژی‌های شما را نداریم. می‌توانیم با مهندسی معکوس از کشور‌های توسعه یافته جلو بزنیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: بورس، بانک و بیمه ما که قلب اقتصاد ایران است مربوط به ۵۰ سال پیش است حتی بانکداری در یمن از ایران جلوتر است، زیرا روی خلاقیت و نوآوری کار نکردیم و روحیه پز دادن داریم که برخورد اصولی با فناوری و صنعت نکردیم و همه را در دولت خود کنار می‌گذاریم و صنعت و اقتصاد را به صورت مدرن بومی می‌کنیم.

رضایی عنوان کرد: به شدت نیازمند سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور هستیم و من دست شما را می‌بوسم و سرمایه‌های شما و سود شما را تضمین می‌کنم و شفافیت در اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهم. در مسئله بیمه کمک می‌کنم فعالیت سرمایه گذاری شما کاهش یابد حتی درباره زندانیان ایرانیان خارج از کشور اسناد را ابلاغ می‌کنم تا سرعت عمل بالا رود. سفارتخانه‌ها را مسئول می‌کنم تا از شما دفاع جانانه کنند تا سرمایه گذاری تسهیل شود، همچنین پروژه‌های ملی را در اختیار شما می‌دهم.

وی اظهار کرد: در گردشگری فرهنگی و تاریخی به ایرانیان خارج از کشور کمک می‌کنم. به دنبال هاب غذا و سلامت هستم و هر سرمایه‌ای در این باره آورده شود به آن کمک می‌کنم همچنین صادرات کالا‌های ایرانی به خارج از کشور را تسهیل و از بخشنامه‌های خلق الساعه بانک مرکزی جلوگیری و صادرات را تضمین می‌کنم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: اولویت من در سیاست خارجی سیاست همسایگی و تشکیل اتحادیه آسیای جنوب غربی و دیپلماسی اقتصادی است. بسیاری از سفارتخانه‌های ما فاقد رایزنی‌های اقتصادی هستند. در جمع بندی تکرار می‌کنم سرباز وطن هستم آرزو می‌کنم خونم را در این راه بدهم و آبروی خود را وسط گذاشتم. برای بار سوم آمدم تا دفع خطر به خصوص در زمینه اقتصادی را انجام دهم.

رضایی گفت: سال ۹۲، یکی از آقایان کلید درآورد و من یک هزارتومانی درآوردم. گفتم آمدم تا این پول ملی سقوط نکند، اما دیدید که این پول ملی سقوط کرد. تکرار دولت‌های گذشته سم است. می‌خواهم با درایت و مشارکت ایرانیان دولت جدیدی از همه اقوام ایجاد کنم. در دولت من از همه بانوان استفاده می‌کنیم و این ظرفیت را به میدان می‌آوریم. من ناکامی‌ها و خسارت جنگ را دیده‌ام. دنبال صلح در منطقه هستیم و سیاست همسایگی را دنبال می‌کنیم و از هر رابطه‌ای که برای مردم نفع داشته باشد استقبال می‌کنیم.

0 نظر:

نظر بدهید