تلاش قیمت‌های طلا و ارز برای بازگشت به کانال قبلی؛ دلار پس زد
علی‌رغم افزایش پی در پی قیمت طلا و سکه در روزهای گذشته، وضعیت نرخ‌ها امروز تماما نزولی ثبت شده است. در بازار ارز و به نقل از کانال های غیر رسمی اعلام نرخ، قیمت دلار با کاهش محسوسی که امروز پشت سر گذاشت به کانال 34 هزار تومان بازگشت.

به گزارش بورس فوری، علی‌رغم افزایش پی در پی قیمت طلا و سکه در روزهای گذشته، وضعیت نرخ‌ها امروز تماما نزولی ثبت شده است. در بازار ارز و به نقل از کانال های غیر رسمی اعلام نرخ، قیمت دلار با کاهش محسوسی که امروز پشت سر گذاشت به کانال 34 هزار تومان بازگشت.

در لحظه تنظیم این خبر، در بازار امروز نرخ طلای 18 عیار بدون نمایش تغییر قیمت و با نرخ یک میلیون 466 هزار و هفتصد تومان در بازار طلا معامله شد. سکه امامی با 92 هزار تومان کاهش به 15 میلیون و 903 هزار تومان قیمت گذاری شد. سکه بهار آزادی با 204 هزار تومان کاهش به 14میلیون و 945 هزار تومان و نرخ نیم سکه و ربع سکه با 100 هزار تومان کاهش به ترتیب 8میلیون هشتصد و 5میلیون و هشتصد در تابلو اعلان قیمت‌ها نمایان شد. 

قیمت طلا و انواع سکه را در جدول زیر مشاهده می کنید.

همچنین نرخ دلار در بازار آزاد و به نقل از کانال های غیر رسمی اعلام نرخ ارز، با کاهش قیمت به کانال 34 هزار تومان وارد شد، به طوریکه در لحظه تنظیم این خبر نرخ دلار با 34.950 تومان قیمت گذاری شد. 

قیمت ارز در صرافی ملی بدون نمایش قیمت ها نمایان شد.

 

 

 

0 نظر:

نظر بدهید