پیش بینی قیمت دلار ۵ فروردین ۱۴۰۳
قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی در نخستین روزهای سال ۱۴۰۳ با روند صعودی کلید خورد. این در حالی بود که تتر نیز افزایش قابل توجهی داشت. به نظر می‌رسد حمله تروریستی در روسیه آتش دلار را هم در بازارهای داخلی تند خواهد کرد.

به گزارش بورس فوری، قیمت دلار در روزهای پایانی سال گذشته با وجود تلاش سیاست‌گذار در کریدور ششم بسته شد. این اسکناس در نخستین روزهای سال ۱۴۰۳ تحت تاثیر حمله تروریستی در روسیه افزایشی شد و در معاملات پشت‌خطی یک کانال صعود کرد.
دلار در معاملات پشت‌خطی در کریدور ششم و در کف کانال اول این کریدور معامله شد.
حمله مسلحانه مرگبار روز جمعه به یک سالن کنسرت در حومه مسکو منجر به کشته شدن۱۴۳ نفر و بازداشت ۱۱ مظنون شد. برخی رسانه‌ها مدعی شدند تروریست‌ها با اوکراین در ارتباط بودند.

جریانات سیاسی به دلار خط داد
فعالان بازار ارز مبادلات ارزی در روزهای نوروز را کم‌رمق می‌دانند و معتقدند در روزهای ابتدایی سال تقاضا در کف خود قرار دارد و جریانات و اخبار سیاسی به بازار خط می‌دهد.
 
گفتنی است روز شنبه 4 فروردین  قیمت درهم با رقم ۱۶ هزار و ۷۴۰ تومان در معاملات پشت خطی کلید خورد. تتر روی رقم ۶۲ هزار و ۳۵۰ تومانی ایستاد و نسبت به آخرین معامله سال گذشته دو هزار تومان افزایش داشت.

قیمت پوند انگلیس روی رقم ۷۶ هزار و ۷۷۰ تومانی ایستاد. در  روز شنبه در معاملات پشت‌خطی یورو با رقم ۶۵ هزار و ۷۵۰ تومانی معامله شد.

0 نظر:

نظر بدهید