تحقیق و تفحص از اسپانسرهای انتخاباتی روحانی در مجلس کلید خورد
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: تحقیق و تفحص از اسپانسرهای انتخاباتی رئیس جمهور و اینکه این حامیان مالی چه کسانی بوده‌اند و چه مقدار برای این کار هزینه کرده‌اند در مجلس کلید خورد.

به گزارش بورس فوری،  حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات درمجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: تحقیق و تفحص از اسپانسرهای انتخاباتی رئیس جمهور در مجلس کلید خورد.

وی افزود: درخواست کنندگان این تحقیق و تفحص به دنبال این هستند که این حامیان مالی چه کسانی بوده‌اند و چه مقدار پول برای این کار هزینه کرده‌اند و این که آیا در دولت سمتی دارند یا خیر و اگر در دولت سمت گرفته‌اند و اگر این گونه بوده است، کدامیک از این افراد بوده‌اند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: همچنین تحقیق و تفحص از منبع مالی سکه‌هایی که به تیم مذاکره کننده هسته‌ای در ماجرای برجام داده شده نیز در مجلس کلید خورد.

سلیمی خاطرنشان کرد: در این تحقیق و تفحص نمایندگان به دنبال این هستند که این سکه‌ها از چه منبع مالی تأمین شده و با چه مجوزی این کار انجام شده؛ چراکه تهیه این سکه‌ها نه مصوبه مجلس را داشته و نه در بودجه آمده است.

وی افزود: حدود 70 تا 80 سکه به اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای در ماجرای برجام هدیه داده شده که باید منبع مالی آنها مشخص شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

0 نظر:

نظر بدهید