گزارش امروز از بازارهای سرمایه گذاری
تغییرات امروز در بازارهای سرمایه گذاری

به گزارش بورس فوری، در پایان معاملات بورس امروز شاخص کل با افت بیش از 27 هزار واحدی به رقم یک میلیون و 496 هزار واحدی رسید.
 
در پایان معاملات امروز شاخص کل با افت 27 هزار و 807 واحدی به رقم یک میلیون و 496 هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز افت 7430 واحدی به رقم 446 هزار و 929 واحد رسید.

در معاملات امروز نمادهای فارس، شستا، میدکو، پارسان، فولاد، فملی و شپنا بیشترین تاثیر را در روند شاخص کل بورس داشتند و نمادهای شبندر، سپید، شستا، شپنا، فملی، فولاد و شتران پر تراکنش های بازار بودند.

تا لحظه تنظیم این خبر، دلار با افزایش242 تومانی، 27 هزار و 343 تومان قیمت خورد.


یورو با قیمت 30 هزار و 691بر روی تابلوی صرافی‌ها نقش بست.

سکه افزایش داشت

سکه امامی با افزایش 128 هزار تومانی، 11 میلیون و 989 هزار تومان ارزش‌گذاری شد. هر گرم طلای 18 عیار، با افزایش 3 هزار و 100 تومانی، به یک میلیون و 168 هزار و 200 تومان رسید.


سکه طرح قدیم با افزایش 50 هزار تومانی، 11 میلیون و 969 هزار تومان قیمت‌گذاری شد. نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب 6 میلیون و 265 هزار تومان، 3 میلیون و 890 هزار تومان و 2 میلیون و 353 هزار تومان معامله شد.

 

یکی از فعالان مشهور دنیای سرمایه گذاری به معامله گران ارز‌های دیجیتالی هشدار داده است که باید خود را آماده از دست دادن تمام پول خود کنند.
جان پالسون میلیاردر آمریکایی که حدود ۲۰ میلیارد دلار ثروت دارد با تاکید بر اهمیت مفهوم ارزش ذاتی در بازار‌های مالی گفته است که ارز‌های دیجیتالی کاملا بدون پشتوانه هستند و قیمت‌های بالای فعلی آن‌ها چیزی جز حباب و هیجان کاب نیست که روزی خواهد ترکید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۲ هزار و ۱۱۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۲۹ درصد بیشتر شده است.

در حال حاضر ۴۶ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۸ درصد در اختیار اتریوم است.

گفتنی است، بیت‌ کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

بیت کوین
بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۸۷.۳۹ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۱.۴۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم
اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۸۱.۲۵ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۷.۸۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

کاردانو
کاردانو با نماد اختصاری ADA یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۹.۲۲ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۴.۱۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.
 

منبع:آخرین خبر

به کانال تلگرامی  «بورس فوری » بپیوندید
t.me/boursfoori

0 نظر:

نظر بدهید