نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری برنامه‌های معدنی خود را بیان می‌کنند
امروز (دوشنبه) دانشکده معدن دانشگاه تهران، میزبان نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری برای بیان برنامه‌های بخش معدن و صنایع معدنی است.

به گزارش بورس فوری، امروز (دوشنبه) دانشکده معدن دانشگاه تهران، میزبان نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری برای بیان برنامه‌های بخش معدن و صنایع معدنی است.

«امیرحسین شبانی» مسووول بسیج دانشجویی دانشکده‌های صنایع، نقشه برداری و معدن دانشگاه تهران در این زمینه اظهار داشت: صنعتِ معدن یکی از مهمترین صنایع کشور است که با وجود ظرفیت‌های بسیار، سال‌هاست مغفول مانده و آنچنان که باید به آن توجه نشده است.

وی بیان‌داشت: اکنون که نامزدهای محترم ریاست جمهوری، برنامه خود را برای چهار سال آینده کشور مطرح می‌کنند، فعالان حوزه معدن به ویژه دانشجویان این حوزه باید مسوولیت اجتماعی خود را در این زمینه ایفا کنند.

شبانی خاطرنشان‌کرد: در همین راستا بسیج دانشجویی دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران، از نمایندگان نامزدهای محترم ریاست جمهوری برای امروز (24 خرداد ماه) دعوت به عمل آورده است تا با حضور در دانشکده مهندسی معدن دانشگاه تهران به عنوان نخستین دانشکده مهندسی معدن کشور، برنامه‌های خود را پیرامون این صنعت حیاتی و فراموش‌شده ارائه کنند.
گفتنی است: این برنامه از ساعت 16:30 الی 19 در سالن آمفی تئاتر دانشکده معدن دانشگاه تهران واقع در امیرآباد، تقاطع خیابان کارگر شمالی و جلال آل احمد، پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران، ساختمان مرکزی، دانشکده معدن برگزار می‌شود.

0 نظر:

نظر بدهید