خبر فوری:
 قیمت روز انواع سکه و طلا در بازار (۱۴۰۰/۰۴/۱۲)
قیمت سکه امامی امروز با کاهش همراه شد و به ۱۰۷۷۵۰۰۰ (ده میلیون و هفتصد و هفتاد و پنج هزار)تومان رسید. قیمت دلار هم پایین رفت.

قیمت سکه امامی امروز با کاهش همراه شد و به ۱۰۷۷۵۰۰۰ (ده میلیون و هفتصد و هفتاد و پنج هزار)تومان رسید. قیمت دلار هم پایین رفت.

به گزارش بورس فوری،  قیمت طلا امروز در حالی بالا رفت که سکه و دلار کاهش را تجربه کردند.

 امروز هر اونس طلا با رشد ۰.۲۷ درصدی به ۱۷۸۷ (یک هزار و هفتصد و هشتاد و هفت ) دلار رسید.

 هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۱۰۶۹۱۰۰ (یک میلیون و شصت و نه هزار و یکصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۱ درصدی داشته است.

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۲۵ درصدی، از ۴۶۲۳۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و بیست و سه هزار) تومان به ۴۶۳۵۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و سی و پنج هزار) تومان رسید.

در بازار آزاد امروز قیمت دلار  با کاهش ۰.۱۹ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۵۱۳۰ (بیست و پنج هزار و یکصد و سی ) تومان معامله شد.

 امروز یورو در بازار آزاد رشد ۰.۰۷ درصدی به ۲۹۸۶۱ (بیست و نه هزار و هشتصد و شصت و یک ) تومان رسید.

قیمت پوند، امروز به ۳۴۷۱۲ (سی و چهار هزار و هفتصد و دوازده ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۰۳ درصدی داشته است.

همچنین قیمت درهم امارات (حواله) نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۴ تومان افزایش، ۶۸۵۷ (شش هزار و هشتصد و پنجاه و هفت ) تومان نرخ گذاری شد.

 امروز دلار کانادا به ۲۰۳۰۲ (بیست هزار و سیصد و دو ) تومان رسید.

 همچنین سکه امامی با کاهش ۰.۱۸ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۰۷۷۵۰۰۰ (ده میلیون و هفتصد و هفتاد و پنج هزار) تومان معامله شد.

امروز  نیم سکه، به ۵۷۵۰۰۰۰ (پنج میلیون و هفتصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۱۷ درصدی داشته است.

در بازار امروز ربع سکه نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۰۰۰۰ تومان کاهش، ۳۷۱۰۰۰۰ (سه میلیون و هفتصد و ده هزار) تومان نرخ گذاری شد.

 هر گرمی امروز با کاهش ۰.۴۳ درصدی، از ۲۲۹۰۰۰۰ (دو میلیون و دویست و نود هزار) تومان به ۲۲۸۰۰۰۰ (دو میلیون و دویست و هشتاد هزار) تومان رسید.

0 نظر:

نظر بدهید