برای خرید آیفون تا پایان فروردین دست نگه دارید!
اگر به دنبال خرید گوشی جدید هستید تا پایان فروردین 1402 دست نگه دارید.

به گزارش بورس فوری،«شاتل موبایل» تنها ارائه ‏دهنده سیم‌کارت هوشمند در کشور، در جشنواره‌ای که تا پایان فروردین ادامه دارد، 3 گوشی آیفون 13 جایزه می‏ دهد. 

اگر هنوز تجربه استفاده از سیم‌کارت  هوشمند شاتل‏ موبایل را ندارید این جشنواره بهترین فرصت برای شماست تا علاوه بر بهره ‏مندی از امکانات خاص این سیم‌کارت ، به ازای هر 1000 تومان پرداخت بابت خرید سیم‌کارت یا مودم شاتل‏ موبایل، برای برنده شدن در قرعه کشی‏ های آیفون امتیاز کسب کنید و با خرید شارژ، بسته اینترنت و مکالمه تلفنی نیز شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهید.

سیم‌کارت هوشمند شاتل‏ موبایل قابلیت اتصال به شبکه هر 3 اپراتور کشور را دارد و با تحلیل شبکه ‏های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، به ‏صورت خودکار بهترین پوشش شبکه را برای مشترکین انتخاب می‌کند. همچنین، اگر تمایل داشته باشید که شبکه سیم‌کارت تان را خودتان مدیریت کنید، همواره می‏توانید با شماره‏‌گیری کد دستوری #8*1* از شبکه ‏ای که به آن متصل هستید مطلع شوید، شبکه مورد نظر خود را از بین سه اپراتور کشور انتخاب کنید و یا تنظیمات گوشی خود را دوباره به حالت هوشمند بازگردانید.

با خرید سیم‌کارت هوشمند شاتل‏ موبایل و پیوستن به جمع مشترکین شاتل‏ موبایل، علاوه بر تجربه لذت واقعی استفاده از سرویس با کیفیت، می‏توانید فیلم‏‌ها و سریال‏ های به‏ روز را بدون نیاز به خرید اشتراک در نماوا تماشا کنید، مانده حجم اینترنت خود را به دوره بعد انتقال دهید و با بسته ‏های متنوع و مقرون‏ به‌‏صرفه در هزینه اینترنت خود صرفه‏ جویی کنید.

 

روش‏های خرید سیم‌کارت هوشمند شاتل ‏موبایل:

به فروشگاه اینترنتی شاتل‏ موبایل مراجعه کنید.

با مرکز پشتیبانی شبانه‌روزی شاتل‏ موبایل به شماره 09981000000 تماس بگیرید و یا عبارت ak را به همین شماره پیامک کنید تا کارشناسان شاتل ‏موبایل برای انتخاب شماره و ارسال سیم‌‌کارت به درب منزل‌تان با شما تماس بگیرند.

0 نظر:

نظر بدهید