سفر فناورانه مدرسه داتین برای دانشجویان ماجراجوی استان خراسان رضوی
مدرسه داتین از هفت تا هفدهم اسفندماه جاری و به مدت ۱۰ روز در استان خراسان رضوی میزبان دانشجویان این استان در اولین رویداد فناوری با نام «سفر فناورانه» است که با هدف تسهیل مسیر یادگیری، توسعه شغلی و حرفه‌ای دانشجویان و علاقه‌مندان به فناوری برگزار خواهد شد.

به گزارش بورس فوری،  چند سالی از تاسیس مدرسه داتین می‌گذرد. جایی که با طراحی محتوای آموزشی کاربردی، بوتکمپ‌های فنی و برنامه‌نویسی، هکاتون‌ها، آزمایشگاه تحقیقات مستقل و جذب کارآموز، کمک ‌می‌کند تا دانشجویان، مسیر یادگیری را دنبال کنند، راه حرفه‌ای شدنشان تسهیل شود و فرصت کسب تجربیات شغلی داشته باشند.

حالا و در کنار دیگر برنامه‌های مدرسه داتین، قرار است جمعی از نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فناوری برای یادگیری و توسعه شغلی و حرفه‌ایشان دور هم جمع شوند و با همین هدف، اولین رویداد سفر فناورانه از هفت تا هفدهم اسفند جاری در مشهد برگزار ‌شود.

چه کسانی مخاطب این رویداد هستند؟

دانشجویان ۱۸ تا ۲۵ ساله رشته‌های مهندسی کامپیوتر، نرم‌افزار، علوم کامپیوتر، مهندسی صنایع، برق و مخابرات، الکترونیک و علاقه‌مندانی که به دلایل مختلف مجبور به ادامه تحصیل در سایر رشته‌ها شده‌اند، مخاطبین این رویداد حضوری هستند که به میزبانی مدرسه داتین در مشهد برگزار خواهد شد.

چگونه در این رویداد حاضر شویم؟

همه دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند تا یکم اسفندماه وارد این لینک شوند و برای حضور در رویداد، اعلام آمادگی کنند. پس از آن، برای متقاضی لینک آزمون و شرکت چالش ورودی ارسال خواهد شد. تیم ارزیابی پاسخ‌های ارسالی را بررسی کرده و به پتانسیل‌‌ها، توانمندی‌ها و اشتیاق متقاضیان امتیاز می‌دهند. با بررسی این موارد، درنهایت ۵۰ نفر شانس ورود و تجربه‌ی این رویداد را خواهند داشت و آنها برای شرکت در «سفر فناورانه» بورسیه مدرسه داتین می‌شوند که با این حساب، از پرداخت ۹۵ درصد شهریه معاف می‌شوند.

رویداد شامل چه برنامه‌هایی است؟

این رویداد حضوری، در سه مرحله برنامه‌ریزی شده که شامل معرفی مسیر شغلی دنیای فناوری‌های دیجیتال و برنامه‌نویسی، شبکه‌سازی با متخصصین، ماجراجویی و شناخت بیشتر خود است. منتخبین رویداد در روز نخست و در افتتاحیه با اهداف رویداد آشنا می‌شوند و آینده بازار کار در فناوری‌های دیجیتال و برنامه‌نویسی برای آنها تشریح خواهد شد. همچنین درباره علم داده و هوش مصنوعی توضیحاتی توسط متخصصان داتینی ارائه می‌شود. بازدید از شرکت داتین و دیگر شرکت‌های هلدینگ فناپ در مشهد و شرکت‌های کارخانه نوآوری از دیگر برنامه‌های بازدیدی این رویداد دو هفته‌ای است. همچنین برگزاری نشست‌های انتقال تجربه و کارگاه‌های آموزشی در حوزه مهارت‌های نرم از دیگر فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده برای این رویداد است.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد تا یکم اسفند ماه و از طریق این لینک، امکان ثبت‌نام دارند.

 

  • https://www.dotin.ir/?p=16712

0 نظر:

نظر بدهید