دولت امکان استفاده از منابع و مصارف بودجه را دارد
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بر اساس اصلاحیه بودجه، دولت این امکان را پیدا می‌کند تا در ابتدی سال آینده منابع و مصارف خود را در چارچوب مصوب قانون انجام دهد.

به گزارش بورس فوری،به نقل از خانه ملت، محمدرضا پور ابراهیمی، با اشاره به اصلاحیه لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: امسال برای نخستین بار بررسی لایحه بودجه سالیانه به صورت دو مرحله‌ای مد نظر قرار گرفت.

نماینده مردم «کرمان و راور» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بودجه سالیانه با تاخیر به مجلس ارائه شد و مقرر بود در تاریخ پیش‌بینی شده نهایی شود و کلیه اسناد و مدارک پیوست های لایحه بودجه به اتمام برسد.

وی تاکید کرد: اما این اتفاق نیافتاد و هنوز از سوی شورای نگهبان و هیات عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام این مسئله نهایی نشده است؛ از این رو به دلیل این که دولت در راستای اجرای بودجه سال آینده با مشکل مواجه نشود و بتواند در ابتدای سال هم منابع و هم مخارج خود را دریافت کند، اصلاحیه بودجه در صحن در مجلس به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: بر اساس این اصلاحیه و چارچوبی که به واسطه آن کلیات بودجه در صحن مجلس به تصویب رسید، دولت این امکان را پیدا می‌کند تا در ابتدی سال آینده منابع و مصارف خود را در چارچوب مصوب قانون انجام دهد.

پور ابراهیمی تصریح کرد: همچنین مقرر شد که جداول مربوط به بودجه سال ۱۴۰۳ در ابتدای سال بعد در صحن بررسی شود تا از منظر قانونی دولت دچار مشکل نشود.

0 نظر:

نظر بدهید