گوشت یارانه‌ای دوباره به فروشگاه های برمی‌گردد
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه گوشت یارانه‌ای دوباره به فروشگاه های برمی‌گردد گفت: دلیل توقف در عرضه این محصول مشکلات موجود در حمل و نقل هوایی بود که با تغییر آن به حمل زمینی مشکل برطرف می‌شود.

به گزارش بورس فوری،در روزهای اخیر عرضه گوشت تنظیم بازاری محدود شده است و تقریباً امکان خرید این محصول به غیر از معدودی از میادین میوه و تر بار قابل انجام نیست.

همچنین موضوع تغییر نرخ ارز مرجع واردات گوشت گرم از ترجیحی به تالار دوم در وزارت جهاد کشاورزی در حال بررسی بود که وزیر جهاد کشاورزی مستقیم به این موضوع در حاشیه جلسه هیئت وزیران ورود کرد.

نوری قزلجه در این ارتباط اظهار داشت: با تغییر مسیر حمل و نقل، وقفه چندانی در توزیع ایجاد نخواهد شد و از همان روز اول مشکلات پیش‌بینی شده بود و علی القاعده چند روزی بیشتر نخواهد بود و اصولا نباید تغییر مسیر احساس شود.

نوری قزلجه گفت: با توجه به تغییر مسیرها، تغییرات جزئی در بحث قیمت خواهیم داشت، هرچند سعی‌ می‌شودکه نوسانات به بازار خرده فروشی نکشد.

بنابر این گزارش عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری با تفاوت قیمت چشمگیری که با بازار آزاد دارد با استقبال زیادی از سوی قشر متوسط و ضعیف جامعه مواجه شده است.

درحالی که قیمت یک کیوگرم گوشت مخلوط گوسفندی گرم در بازار آزاد در محدوده 700 هزار تومان به فروش می رسد نرخ تنظیم بازاری این محصول نصف این قیمت است.

0 نظر:

نظر بدهید