حمایت قوی «خودرو» کجاست؟
خودرو بعد از دو ماه پرتقاضا شدن باز هم در ماه های اخیر به صورت نوسانی و ریزشی درآمده است، این نماد که در ماه اخیر نیز حرف و حدیث هایی را داشته است، در هفته اخیر نیز در یک محدوده نوسانی حرکت کرده است.

به گزارش بورس فوری، خودرو یکی از نمادهای گروه خودرویی است، که بعد ار دو ماه پرتقاضا شدن باز هم در ماه های اخیر به صورت نوسانی و ریزشی درآمده است، این نماد که در ماه اخیر نیز حرف و حدیث هایی را داشته است، در هفته اخیر نیز در یک محدوده نوسانی حرکت کرده است.

تحلیل

خودرو در تایم فریم ماهانه بعد از صعود دو ماه پیش و ساخت یک کندل پرقدرت و برفراز تنکان قرار گرفت اما در ماه گذشته یک کندل پین بار ساخته و این ماه نیز کندل کم قدرت نوسانی مایل به ریزش ساخته است.

Chart خودرو, MN1, 2022.05.14 19:19 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo

 

پول هوشمند در مدت زمان ماهانه خودرو به مقاومت سرسخت ناحیه ۸۰ رسیده و البته در این ناحیه به صورت نوسانی درآمده است.

حمایت قوی «خودرو» کجاست؟

 

خودرو در تایم فریم هفتگی اما در پول هوشمند یک سینگال به سمت پایین را ارسال کرده است اما حجم مثبت معاملات در این ماه در این نماد به خوبی دیده می شود. در تصویر زیر اما تایم فریم روزانه این نماد را شاهد هستید و خودرو به ناحیه حمایت مهم ابرکومو رسیده است، احتمالا خودرو در واکنش به آن به سمت بالا پرتاب شود، البته مقاومت های شاخص کل در این مسیر بسیار مهم بوده و باید دید شاخص مقاومت یک میلیون و ششصد هزار واحد را چه خواهد کرد؟

 

 

حمایت قوی «خودرو» کجاست؟

۷۱ درصد سهامداران عمده حقوقی این نماد حقوقی هستند، سهامداران روز این نماد در روز شنبه عبارتند از: ۱۵ درصد شرکت تدبیر سرمایه آراد، ۱۰ درصد متعلق به نماد خگستر، ۱۰ درصد متعلق به شرکت سپهر کیش ایرانیان، ۵ درصد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، ۵ درصد متعلق به نماد وملی، ۵ درصد متعلق به شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، ۳ درصد متعلق به بانک صادرات، ۳ درصد بانک تجارت، ۳ درصد نماد وصندوق و یک درصد هم متعلق به شرکت گروه مالی پارسیان یا همان بانک پارسیان است. جزئیات معاملات حقیقی و حقوقی در روز شنبه عبارت است از:

در صف فروش
- خرید حقیقی: ۵۰۱ میلیون سهم
- سرانه: ۱۵۵۵ میلیون تومان
- فروش حقیقی: ۴۸۶.۸ میلیون سهم
- سرانه: ۱۷۳۹ میلیون تومان
- خرید حقوقی: ۲۲.۷ میلیون سهم
- فروش حقوقی: ۳۶.۹ میلیون سهم

در محدوده منفی
- خرید حقیقی: ۴۵۶.۸ میلیون سهم
- سرانه: ۱۹ میلیون تومان
- فروش حقیقی: ۴۷۱.۶میلیون سهم
- سرانه: ۲۷ میلیون تومان
- خرید حقوقی: ۳۲ میلیون سهم
- فروش حقوقی: ۱۷.۲ میلیون سهم

در محدوده مثبت
- خرید حقیقی: ۵۳.۶ میلیون سهم
- سرانه: ۲۴ میلیون تومان
- فروش حقیقی: ۵۴.۶ میلیون سهم
- سرانه: ۲۰ میلیون تومان
- خرید حقوقی: ۹۹۰ هزار سهم

معاملات بزرگ حقیقی ها

مجموع خرید
حجم: ۱۸.۹ میلیون سهم
ارزش: ۴.۴ میلیارد تومان

مجموع فروش
حجم: ۹۸.۹ میلیون سهم
ارزش: ۲۳.۲ میلیارد تومان

این سهم در روز شنبه با هیجان حقیقی مواجه بوده و منفی شده است و در روز یکشنبه باید دید این هیجان به سمت مثبت حرکت می کند؟/صدای بورس 

به کانال تلگرامی  «بورس فوری » بپیوندید
t.me/boursfoor

0 نظر:

نظر بدهید