آنچه در مجمع «خصدرا» گذشت
گزارش هیئت مدیره از اهم فعالیت های انجام شده در سال گذشته:

به گزارش بورس فوری،  تحویل 5 سکو از 10 سکوی پروژه پارس جنوبی و برنامه برای تحویل 5 سکوی باقی مانده در سال 1400 تجدید ارزیابی دارایی ها که منجر به خروج شرکت از زیان و ماده 149 قانون تجارت شد که در نتیجه این اتفاق شرکت موفق شد بعد از 15 سال در مناقصه به طور مستقیم شرکت کند.

 پیگیری پرونده های حقوقی، به نحوی که قبلا حدود 500 پرونده مربوط به حقوق داشتیم ولی اکنون هیچ پرونده ای درباره مطالبات حقوق سنواتی نداریم. آزادسازی 130 تن کالا مربوط به پروژه ها از گمرک  خروج صدرا از بلک لیست گمرک (تبصره 7)، که در نتیجه آزادسازی اقلام از گمرک تسهیل شده است.کشتی دوم پروژه افراماکس ساخته شده است و کشتی های سوم و چهارم در برنامه ساخت هستند. این پروژه برای شرکت ارزش 60 میلیون دلاری دارد. شرکت 16 سال درگیر مالیات های مختلف بود که گاهی باعث مسدودی حساب شرکت یا اعضای هیئت مدیره می شد. با پیگیری های انجام شده تمامی مالیات ها رفع تکلیف شده و تصفیه حساب صورت گرفت و مفاصا حساب آن تا پایان سال 1400 اخذ می شود.

اهم موارد مطرح شده در قسمت پرسش و پاسخ:

 در گزارش 3 ماهه 92 میلیارد تومان سود شناسایی شده در قسمت سایر درامدها و هزینه ها ناشی از چیست؟ کاهش بدهی ارزی ناشی 

مانع انتقال به بازار بالاتر چیست؟
در حال پیگیری هستیم اما اولویت شرکت نیست. 

 زیان انباشته در دوره قبل 430 میلیارد تومان کاهش یافته است. امیدواریم با روند فعلی و با پروژه رشادت، زیان انباشته به تدریج به صفر برسد تا امکان تقسیم سود فراهم شود. 

 بحث مطالبات از دولت و حق کلیم در دست پیگیری است.

0 نظر:

نظر بدهید